آخرین اخبار
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
بازدید:۱۱۶
صد انلاین | فقط چهار روز دیگر تا دور دوم انتخابات مانده، در دور اول بیش از ۶۰ درصد مردم شرکت نکرده‌اند، قطعا و حتما باید درصد مشارکت افزایش پیدا کند تا آمار آبرودارتری داشته باشیم، اما آیا عملکرد جلیلی و پزشکیان در این روزها منجر به افزایش نرخ مشارکت در دور دوم می‌شود؟
کد خبر : ۹۵۹۵۸

به گزارش صد آنلاین ، به نقل ازبرترین‌ها: فقط چهار روز دیگر تا دور دوم انتخابات مانده، در دور اول بیش از ۶۰ درصد مردم شرکت نکرده‌اند، قطعا و حتما باید درصد مشارکت افزایش پیدا کند تا آمار آبرودارتری داشته باشیم، اما آیا عملکرد جلیلی و پزشکیان در این روزها منجر به افزایش نرخ مشارکت در دور دوم می‌شود؟

 

 

 

 

 

این نامه خیلی کوتاه را کاش آقایان جلیلی و پزشکیان بخوانند

در این روزها پزشکیان و اطرافیانش چه جذابیتی برای احتمال افزایش مشارکت ایجاد کرده‌اند؟ آن‌ها از محدودیت‌های احتمالی دولت جلیلی برای زنان می‌گویند، اما حتی یک‌بار از یک طرح شفاف برای ایجاد فضای مطلوب برای زنان نگفته‌اند! می‌گویند اگر جلیلی بیاید، حوزه زنان و مثلا فیلترینگ دچار تنش بیشتر می‌شود، اما نگفته‌اند که خودشان برای تنگ‌تر نشدن فضا چه تمهیداتی دارند؟ این که مثلا با فیلترینگ مخالفند، خب، خوب است، اما آیا عملا کاری هم می‌توانند بکنند؟

از آن طرف جلیلی و طرفدارانش از معیشت و متغیرهای اقتصادی می‌گویند، آن‌ها دائما اشاره می‌کنند که دولت پزشکیان ادامه دولت روحانی‌ست، پس ناکارآمدی‌های او را همراه خواهد داشت، اصلا فرض کنیم درست می‌گویند، خودشان چه طرحی دارند برای بهبود اوضاع اقتصادی؟ چرا یک بار هم که شده از کلی‌گویی‌های مبهم پرهیز نمی‌کنند؟

نکند قرار است ادامه‌دهنده توهماتی چون ایجاد شغل با یک میلیون تومان باشند؟ چرا یک‌بار از زنان نمی‌گویند؟ روی پوسترشان عکس زنان مانتویی‌ست، اما... هر دو گروه عملا هیچ طرح و وعده شفاف و عملی ندارند، ما نگران درصد مشارکت هستیم، کاری کنید، یک حرف حسابی بزنید، یک وعده قابل اجرا بدهید.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها