۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۰
بازدید:۳۶۰
صد آنلاین | مدیرعامل هلال‌احمر البرز از نجات ۵ نفر از ارتفاعات کوهستان‌های این استان خبر داد و گفت: «شهروندان و گردشگران هنگام صعود به ارتفاعات به هشدارهای هواشناسی دقت کنند.»محمدباقر خلفی با اعلام این خبر تصریح کرد: «بامداد شنبه ۹ تیرماه حادثه‌ای مبنی بر گرفتار شدن ۳ کوهنورد در ارتفاعات طالقان به مرکز کنترل و هماهنگی استان اعلام شد که بلافاصله تیم امدادونجات پایگاه طالقان به محل حادثه در ارتفاعات روستای بزج اعزام شد.
کد خبر : ۹۵۹۲۵

به گزارش صد آنلاین ، مدیرعامل هلال‌احمر البرز از نجات ۵ نفر از ارتفاعات کوهستان‌های این استان خبر داد و گفت: «شهروندان و گردشگران هنگام صعود به ارتفاعات به هشدارهای هواشناسی دقت کنند.»محمدباقر خلفی با اعلام این خبر تصریح کرد: «بامداد شنبه ۹ تیرماه حادثه‌ای مبنی بر گرفتار شدن ۳ کوهنورد در ارتفاعات طالقان به مرکز کنترل و هماهنگی استان اعلام شد که بلافاصله تیم امدادونجات پایگاه طالقان به محل حادثه در ارتفاعات روستای بزج اعزام شد.

 

 

 

 

 

این افراد در تاریکی شب و به‌دلیل بارندگی و گم کردن مسیر در ارتفاعات این روستا گرفتار شده و از ادامه مسیر ناتوان بودند که با کمک نیروهای امدادی به محل امن منتقل شدند. در حادثه دیگری که ظهر شنبه در ارتفاعات روستای آردهه محور کرج - قزوین روی داد، ۲ گردشگر در محدوده دکل‌های فشارقوی این ارتفاعات گرفتار شده بودند که طی اعلام حادثه تیم امدادونجات پایگاه شهدای مدافع حرم ساوجبلاغ به محل حادثه اعزام شد. این حادثه‌دیدگان نیز توسط نیروهای هلال‌احمر و با رعایت نکات ایمنی و فنی به محل امن منتقل شدند.»وی از هموطنان خواست هنگام صعود به ارتفاعات به هشدارهای هواشناسی، تجهیزات و توانمندی‌های خود توجه کرده تا از حوادث ناگوار پیشگیری گردد.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها