آخرین اخبار
۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
بازدید:۴۱۰
صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان کردستان جزئیاتی از دستگیری کلاهبردار ۸۰۰ میلیارد ریالی در کامیاران اعلام کرد.
کد خبر : ۹۵۷۹۹

به گزارش صد آنلاین ، سردار علی آزادی در کامیاران از جزئیات دستگیری کلاهبردار ۸۰۰ میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده کلاهبرداری با شیوه و شگرد فروش مال غیر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی کامیاران قرار گرفت.

 

 

 

 

 

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی کامیاران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، پس از هماهنگی با مراجع قضائی جاعل را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در تحقیقات به عمل آمده متهم به ۵ فقره کلاهبرداری از نوع جعل پروانه کسب، برداشت غیرقانونی از حساب تعاونی و فروش املاک مال غیر به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرد و به همراه ۴ نفر دیگر از همدستانش در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

وی همچنین از بازداشت اعضای باند ۴ نفره سارقان رینگ و لاستیک با کشف ۲۴ فقره سرقت در سنندج خبر داد و عنوان کرد: مأموران کلانتری ۱۷ عباس آباد سنندج با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات پلیسی اعضای این باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی ۳ نفر از اعضای این باند در شهر سنندج و نفر دیگر در یکی از شهرستان‌های اطراف در مخفیگاهش دستگیر کردند.

آزادی اظهار کرد: متهمان به ۲۴ فقره سرقت رینگ و لاستیک اعتراف و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

 

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها