۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
بازدید:۱۶۴۶
صد انلاین | فرمانده هنگ مرزی تایباد در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد قاطعانه با ورود مواد مخدر بویژه در ایام انتخابات ریاست جمهوری، مرزبانان هنگ تایباد با اشرافیت و هوشیاری کامل نسبت به اجرای ماموریت و کمین اقدام نمودند.
کد خبر : ۹۵۵۵۲

به گزارش صد انلاین ، سرهنگ ستاد "محمد محمودی"  در ادامه افزود: مرزبانان هنگ مرزی تایباد مستقر در بخش از حوزه سرزمینی این هنگ چند قاچاقچی که در حال ورود به عمق خاک کشورمان بودند را مشاهده که جهت دستگیری و جلوگیری از ورودشان به کشور، با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند، که با توجه به حضور پررنگ مامورین و اقدام به موقع، موفق به ورود به عمق خاک کشور نشده و  در نهایت با استفاده از عوارض طبیعی زمین و تاریکی شب به آن سوی مرز متواری شدند. 

 

 

 

 

 

مرزبان درجه یک تایباد در ادامه تصریح کرد :مرزبانان این فرماندهی در بررسی دقیق و میدانی منطقه ، موفق به کشف تعداد 3 کوله حاوی 31 بسته مواد مخدر از نوع شیشه به وزن 30 کیلو و600 گرم شدند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد در پایان با تاکید بر اینکه سلامت و امنیت جامعه خط قرمز مرزبانان است خاطر نشان کرد: برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است و مرزبانی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها