۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
بازدید:۵۸۰۱
زارع‌پور با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ تیم تعمیر فیبر نوری در سراسر کشور فعال هستند تا اگر مشکلی پیش آمد تعمیرات لازم را انجام دهند، گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته هفت مورد خرابکاری در فیبر نوری داشتیم که بلافاصله مرتفع شد.
کد خبر : ۹۵۲۳۷

 «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در حال برگزاری است و جا دارد بیش از هر زمان یاد رئیس جمهور شهید را گرامی بداریم.

 

 

در ۲۴ ساعت گذشته ۷ مورد خرابکاری در مسیر فیبر نوری داشتیم

وی افزود: تفاوت این انتخابات با انتخابات‌های دیگر این است که در این دوره ما مهر را از شناسنامه حذف کرده‌ایم و امکان رای دادن با کارت ملی را فراهم کردیم، مانند کاری که در انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام دادیم. در این انتخابات فردی که رای می دهد اطلاعاتش ثبت می‌شود تا مجدد رای ندهد.

زارع پور تصریح کرد: خوشحالم اعلام کنم که با همکاری خوبی که بین وزارت کشور و وزارت ارتباطات وجود دارد روند انتخابات به خوبی در حال برگزاری است، تا ساعت ۹:۱۴ دقیقه ۵۸ هزار ۶۰۰ شعبه به مرکز متصل شده‌اند این یعنی آمار ۹۹ درصدی که یک افتخار برای ارتباطات کشور تلقی می‌شود.

وی افزود: تا ساعت ۹:۱۴ یک میلیون ششصد هزار استعلام به صورت بر خط انجام شده است که نشان می دهد شبکه ارتباطی کشور کاملا پایدار است، ما از همان روزهای ابتدای زمان‌بندی قرارگاه انتخابات شکل گرفت و تا انتخابات به بهترین شکل انجام شود. 

وزیر ارتباطات تصریح کرد: بیش از ۴۰۰ تیم تعمیر فیبر نوری در سراسر کشور فعال هستند تا اگر مشکلی پیش آمد تعمیرات لازم را انجام دهند. در بیست و چهار ساعت گذشته هفت مورد خرابکاری در فیبر نوری داشتیم که بلافاصله همکارانم اقدام به مرتفع کردن مشکلات فیبر نوری کردند.

زارع پور بیان کرد: اتفاقاتی که امروز شاهد هستیم حاصل یک کار مستمر در گذشته است و جا دارد بنده از همه همکارانم در وزارت ارتباطات تشکر کنم، همچنین از نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی باید تشکر کنم که زیرساخت های ارتباطاتی خود را در اختیار ما قرار دادند.

انتهای پیام/۳۷۱ع

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها