۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵
بازدید:۱۲۵۴
صد انلاین | رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان زنجان دو حادثه پیش آمده در شهرستان‌های طارم و ابهر را تشریح کرد.
کد خبر : ۹۴۸۹۴
 

به گزارش صد آنلاین ، واژگونی یک دستگاه پراید در شهرستان طارم و برخورد یک پراید با گاردریل در شهرستان ابهر سبب زخمی شدن 9 نفر و فوت شدن یکی از هموطنانمان شد.

داریوش تقیلو رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: ساعت 13:22 واژگونی یک دستگاه پراید در محور شهرستان طارم - سه‌راهی چفتان سبب شد پنج نفر از سرنشینان این خودرو مصدوم شوند.

وی گفت: بلافاصله سه کد آمبولانسی (بادامستان-دستجرده-آببر) به محل حادثه اعزام شدند. پس از اقدامات پیش‌بیمارستانی توسط کد‌های اعزامی به بیمارستان شهدای طارم منتقل شدند. 

برخورد پراید با گاردریل 

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان زنجان در ادامه از برخورد یک دستگاه پراید با گاردریل در آزادراه زنجان - قزوین خبر داد و گفت: زمان این حادثه ساعت 01:47 بامداد بود که متاسفانه راننده پراید به‌خاطر خواب‌آلودگی و عدم توجه به جلو با گاردریل برخورد کرد.

وی تشریح کرد:  از پنج سرنشین این خودرو چهار سرنشین مصدوم و متأسفانه یکی از هموطنانمان فوت شد. بعد از حادثه فوراً 3 کد آمبولانسی ( چرگر-صائین قلعه-غزال) به محل حادثه اعزام شدند. 

تقیلو اددمه داد: مصدومین حادثه پس از بررسی اولیه و اقدامات پیش بیمارستانی با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان بوعلی منتقل و یک نفر فوتی تحویل عوامل انتظامی شد.

 

 
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها