آخرین اخبار
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
بازدید:۵۶
صد آنلاین | نماینده آمریکا در سازمان ملل نسبت به اقدامات شهرک نشینان افراطی اسرائیلی در کرانه باختری ابراز نگرانی کرد.
کد خبر : ۹۴۷۶۸

به گزارش صد آنلاین ، بر این اساس، لیندا توماس گرینفیلد، نماینده آمریکا در سازمان ملل در نشست شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد: واشنگتن به طور جدی از اقدامات شهرک نشینان افراطی صهیونیست در کرانه باختری نگران است. ما به همین دلیل اقدام به اعمال تحریم‌هایی علیه این شهرک نشینان و سازمان‌های آنها کرده‌ایم.

 

 

 

وی بدون اشاره به حمایت‌های گسترده آمریکا از رژیم صهیونیستی، خاطر نشان کرد: ما از تمامی ابزارهایی که در اختیار داریم برای افشا و پاسخگو کردن کسانی که صلح، ثبات، و امنیت در کرانه باختری را تهدید می‌کنند، استفاده خواهیم کرد.

در بیانیه گرینفیلد در شورای امنیت شمار بالای غیرنظامیان کشته شده در کرانه باختری به دست نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست برجسته شده است.

این مقام آمریکایی در ادامه از مقامات تل آویو خواست درآمدهای حاصل از مالیات در کرانه باختری که باید به تشکیلات خودگردان فلسطین تحویل داده شود را پرداخت کند.

تشکیلات خودگردان اعلام کرده است در صورتی که این مبلغ پرداخت نشود، به دلیل کمبود بودجه این تشکیلات در تابستان جاری دچار فروپاشی خواهد شد، موضوعی که وزیر خارجه نروژ به شدت درباره تبعات آن به مقامات صهیونیست هشدار داده است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها