آخرین اخبار
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۶
بازدید:۱۰۵۲
صد آنلاین | رئیس دفتر سیاسی حماس در واکنش به شهادت خواهرش در بمباران غزه گفت: اگر دشمن جنایتکار صهیونیستی فکر می‌کند با هدف قرار دادن خانواده‌ام می‌تواند موضع ما و مقاومت را تغییر دهد، کاملا در اشتباه است.
کد خبر : ۹۴۷۳۱

به گزارش صد انلاین ،  اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: اگر دشمن جنایتکار صهیونیستی گمان می‌کند با هدف قرار دادن خانواده و بستگانم می‌تواند موضع ما و مقاومت را تغییر دهد، کاملا در اشتباه و توهم است، زیرا هر شهیدی در غزه و فلسطین جزو خانواده و عزیز من است.

 

 

 

 

هنیه همچنین در ادامه تاکید کرد: ما همچنان اصرار داریم هر توافقی که متضمن توقف جنگ نباشد، مردود و غیرقابل قبول است و ما در هیچیک از مراحل موضع خود را تغییر نخواهیم داد.

وی تصریح کرد که دشمن گسترش دامنه جنگ را انتخاب کرد و به رفح حمله کرد و گذرگاه‌ها را بست و مسبب وقوع فاجعه‌هایی انسانی و گرسنگی و قحطی وحشتناک در سراسر نوار غزه شد.

اسماعیل هنیه بیان کرد که جامعه بین‌الملل باید برای توقف جنگ، ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه و تامین نیاز‌های ملت فلسطین دست به اقدام و تحرکی فوری بزند.

وی اظهار داشت: همه طرح‌ها و ایده‌ها در مورد روز بعد از جنگ در غزه و سر و سامان دادن به اوضاع داخلی باید به طور خالص فلسطینی باشد و نه دشمن صهیونیستی و نه هیچ طرف دیگری حق دخالت در این زمینه را ندارد.

 

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها