آخرین اخبار
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
بازدید:۱۵۸۹
صد انلاین | رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان از غرق شدن دختر نوجوان ۱۳ ساله در بند فریمان خبر داد.
کد خبر : ۹۴۵۰۳

به گزارش صد آنلاین ،  محمدحسن نیکومنش در گفت‌وگویی، اظهار کرد: براساس آنچه شاهدان در محل وقوع این حادثه اعلام کردند، این افراد که برای تفریح کنار سد فریمان بودند، ظاهراً دختر کوچک خانواده روی سنگ‌ها، در لبه بند نشسته بود که در همین موقع، خواهر او که از سر شوخی می‌خواهد او را بترساند که سر می‌خورد و داخل آب می‌افتد.

 

 

 

 

وی بیان کرد: افرادی که در همان محل بودند، موفق شدند دختر دوم را از آب درآورند؛ اما دختر نوجوان اولی زیر آب می‌ماند و با ناتوانی خانواده‌ها از نجات جان او، مراتب به آتش‌نشانی اعلام می‌شود.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان با بیان اینکه پس از اطلاع از وقوع این حادثه در ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه، مأموران آتش‌نشانی، نیروهای اورژانس و انتظامی به محل اعزام شدند، گفت: به مدت چهار ساعت پنج غواص عملیات گشت‌زنی انجام دادند.

نیکومنش با اشاره به اعزام گروه امداد و نجات از ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی فریمان، ادامه داد: با اعزام مأموران آتش‌نشانی پس از اعلام وقوع حادثه، با وجود تلاش مأموران و چهار ساعت انجام عملیات امداد و نجات، موفق شدند پیکر بی‌جان این دختر نوجوان را از آب بیرون بکشند.

وی افزود: بنا به اعلام منابع محلی، دو خواهر با خاله‌شان در محل بند فریمان بودند که دچار این حادثه شدند. تحقیقات بیشتر درباره این حادثه در حال انجام است.

 

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها