آخرین اخبار
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
پیداشدن دختر ۲۰ ساله که ۶ ماه پیش توسط فردی به گروگان گرفته شده بود
بازدید:۹۶
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از پیداشدن دختر ۲۰ ساله که ۶ ماه پیش توسط فردی به گروگان گرفته شده بود خبر داد.
کد خبر : ۹۴۴۶۴

سردار  سعید مطهری زاده  با اعلام جزئیات خبر پیداشدن دختر 20 ساله که 6 ماه پیش توسط فردی به گروگان گرفته شده بود خبر داد و اظهار کرد: حدود 6 ماه پیش یکی از اهالی روستای قاضی شهرستان مانه و سملقان به پاسگاه مراجعه و از دزیده شدن دختر 20 ساله شان خبر دادند که بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

 

 

وی با اشاره به اینکه ماموران پاسگاه اقدامات اطلاعاتی و فنی خود را آغاز کردند، افزود: متاسفانه علی رغم تلاش مستمر و بی وقفه ماموران دختر ربوده شده را پیدا نکردند.

 

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این مدت به صورت مداوم پیگیری‌های انتظامی و قضائی انجام می شد، تصریح کرد: نهایتا ماموران با رصد های اطلاعاتی خود دریافتند که این دختر مدتی را در تهران و پس از آن در شهرستان شیروان نگهداری می شد که همین موضوع باعث شد تا اقدامات اطلاعاتی با جدیت بیشتری دنبال شود.

 

 

سردار مطهری زاده ادامه داد: روز گذشته فرد گروگان گرفته شده از فرصت کوتاهی که در اختیار داشته استفاده کرده و توسط گوشی تلفن همراه گروگان گیر به خانواده اش محل نگهداری خود را اطلاع می دهد.

فرمانده انتظامی استان افزود: نهایتا با سرعت عمل ماموران محل مورد نظر شناسایی و گروگان بعد از 6 ماه زندانی بودن در چنگال این فرد شیطان صفت آزاد و به آغوش خانواده برمی‌گردد.

سردار مطهری زاده با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: متهم با ترفند دعوت به بازیگری برای فیلم های سینمایی این دختر را اغفال و در نهایت وی را به گروگان گرفته بود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها