۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴
بازدید:۳۷۹
صد آنلاین | رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اصفهان از کشف ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلوگرم از معده ۲ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.
کد خبر : ۹۴۲۱۵

به گزارش صد آنلاین ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اصفهان از کشف ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلوگرم از معده ۲ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.

 

 

 

 

از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان، سرهنگ احمد نیکبخت افزود: در راستای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد قاطع با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان، حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به ۲ نفر از سرنشینان یک دستگاه خودرو مشکوک شدند. وی اظهار داشت: مأموران پس از بررسی های تخصصی متوجه شدند که این افراد حامل مواد مخدر بلعی هستند که هر ۲ نفر دستگیر و پس از انتقال به پاسگاه انتظامی از معده آنها درمجموع ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلوگرم کشف شد. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان افزود: سوداگران مرگ برای قاچاق مواد مخدر به شیوه‌های مختلفی از جاسازی کردن این مواد روی می‌آورند که روش بلع مواد و نگهداری آن در معده از جمله اقدامات بسیار خطرناکی است که توسط این افراد صورت می‌گیرد بطوری که هر لحظه احتمال آسیب زدن به معده و حتی مرگ آنها را نیز در پی دارد. این مقام انتظامی با اشاره به این که متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه جدی با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ بصورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد. وی از شهروندان خواست تا اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق، حمل، نگهداری و فروش مواد مخدر و همچنین ایجاد پاتوق‌های توزیع و مصرف مواد مخدر از طریق شماره ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدراصفهان تلفن ۲۱۸۲۵۴۶۲ در اختیار پلیس قرار دهند تا با مجرمان برخورد قانونی صورت گیرد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها