۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
بازدید:۱۲۰۱
صد آنلاین | فرماندار رودبار گفت: پیکر ۲ مفقودی دیگر بارش‌های رگباری جمعه شب در مناطق کوهستانی روستای برارود بخش خورگام این شهرستان پیدا شد.
کد خبر : ۹۴۰۷۴

به گزارش صد آنلاین ، طهمورث عموپور روز یکشنبه اظهار کرد: پیکر این ۲ فرد مفقود شده با تلاش نیروهای امدادی هلال‌احمر و کمک اهالی محل در مسیر پلی که به دلیل شدت باران زیر آن پناه گرفته بودند، پیدا شد.

 

 

 

 

 

وی افزود: سه نفر در سنین ۱۵، ۱۷ و ۳۴ سال از اهالی روستای برارود بخش خورگام شهرستان رودبار جمعه شب گذشته به دلیل بارش شدید باران زیر پل پناه می‌گیرند که به دلیل شدت باران و جاری شدن سیلاب مفقود می شوند، پیکر یکی از آنان روز گذشته پیدا شده بود.

بارش‌های رگباری و سیلابی شامگاه جمعه شهرستان رودبار لحظه‌ای بود و خسارتی نداشت.

محمدرضا حق بین مدیر کل مدیریت بحران گیلان هم روز گذشته با بیان اینکه صبح شنبه در پی اعلام مفقودی این سه نوجوان و اظهار نظر برخی شاهدان عینی مبنی پناه بردن آنها به زیر پل و پیگیری دستگاه مربوطه پیکر یکی از این نوجوانان پیدا شد و جست وجو برای یافتن ۲ نوجوان دیگر ادامه دارد.

کارشناس هواشناسی گیلان پنجشنبه گذشته گفته بود: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده جوی غالبا پایدار و استقرار توده هوای گرم و مرطوب در گیلان بوده اما بارش‌های رگباری از امروز تا اواسط هفته آینده استان را فرا می‌گیرد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها