آخرین اخبار
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
بازدید:۲۲۱
صد انلاین | دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا و مدعی اصلی انتخابات پیش‌رو، دیدگاه خود را نسبت به کریپتوکارنسی‌ها تغییر داده است.
کد خبر : ۹۳۸۲۳

به گزارش صد آنلاین ، ظاهراً ترامپ متوجه اهمیت این دارایی‌های نوظهور و تمایل آمریکایی‌ها به این بازار شده و قصد دارد از این موضوع برای پیروزی خود بهره ببرد.

 

 

 

در حالی که رئیس جمهور پیشین آمریکا در نطق‌های قدیمی خود، رمزارزها را نوعی فریب و کلاهبرداری معرفی کرده بود، امروز قصد دارد آن را تبدیل به سلاحی برای مبارزه علیه بایدن و دموکرات‌ها در میدان انتخابات ریاست جمهوری کند. او در یکی از سخنرانی‌هایش گفته است: اگر به کریپتوکارنسی علاقه دارید، به ترامپ رأی دهید!

ترامپ به دنبال تاریخ‌سازی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست و قصد دارد تبدیل به نخستین نامزد انتخاباتی معامله‌گران کریپتوکارنسی شود. این کار باعث آزار دموکرات‌ها خواهد شد. او به طرفداران کریپتوها گفت: بهتر است به من رأی دهید چون دولت بایدن از طریق نظارت، این صنعت را سرکوب می‌کند. دموکرات‌ها علیه صنعت رمزارز هستند.

البته همه دموکرات‌ها مخالف کریپتوکارنسی نیستند. چندی قبل، ۲۱ نماینده حزب دموکرات با رای بایدن علیه این صنعت مخالفت کردند و به اردوگاه جمهوریخواهان پیوستند تا دستورالعمل کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا درباره کریپتوها را لغو کنند. ترامپ چند ساعت پس از دیدار با استخراج‌کنندگان بیت‌کوین در فلوریدا تأکید کرد که بایدن از بیت‌کوین نفرت دارد، بنابراین بهتر است به او رای دهند. مدیر یکی از شرکت‌های استخراج‌کننده بیت‌کوین پس از آن دیدار به شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی گفت که این صنعت قصد دارد مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار برای پیروزی ترامپ جمع‌آوری کند. همچنین نظر بیش از ۵ میلیون رأی‌دهنده را برای کمک به ترامپ جلب خواهد کرد. این در حالی است که تنها چند سال قبل، دونالد ترامپ یکی از دشمنان و مخالفان سرسخت صنعت کریپتوکارنسی بود و آن را کلاهبرداری معرفی می‌کرد.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها