آخرین اخبار
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۰
بازدید:۱۳۰۰۴
صد انلاین | پروژه پل بین‌المللی گوردی‌هاو با اتصال قریب‌الوقوع عرشه‌های پل بر روی رودخانه دیترویت به نقطه عطف مهمی نزدیک می‌شود.
کد خبر : ۹۳۷۶۲
 

به گزارش صد آنلاین ، پروژه پل بین‌المللی گوردی‌هاو با اتصال قریب‌الوقوع عرشه‌های پل بر روی رودخانه دیترویت به نقطه عطف مهمی نزدیک می‌شود.

 

 

 

 

 

 

مدت‌ها است که شهروندان ایالات متحده آمریکا و کانادا، منتظر این رویداد هستند؛ این پل به ارتفاع ۴۶ متر دیترویت، ویندزور و انتاریو را به یکدیگر متصل می‌کند. این پل، پس از تکمیل، ۸۵۳ متر طول خواهد داشت که آن را طولانی‌ترین در بین پل‌های کابلی در آمریکای شمالی و دهمین پل طولانی در جهان تبدیل می‌کند.

شرکت مهندسی AECOM و معمار برجسته آن، Erik Behrens، رهبری این پروژه را بر عهده داشتند. این پل شامل ۲۷ بخش از پیش طراحی شده است که هر کدام به طور متوسط ۱۵ متر طول و ۳۷.۵ متر عرض دارند و توسط کابل‌های موازی ثابت پشتیبانی می‌شوند. مقدمات نهایی برای بسته شدن دهانه اصلی در حال انجام است که وظیفه‌ای حیاتی و دقیق در فرآیند ساخت و ساز است.

طراحی پل دارای یک انحنای ملایم است که با دو برج ۲۲۰ متری متشکل از ۲۱۶ کابل لنگر انداخته شده است. عرشه پل، از فولاد مرکب و بتن ساخته شده است و در بالای آب در یک قوس صاف شناور است.

منبع: خبرآنلاین

 
 
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها