آخرین اخبار
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
بازدید:۴۹۰
باشگاه استقلال این روزها در بلاتکلیف‌ترین حالت ممکن به سر می‌برد و کسی نمی‌داند دقیقاً چه سرنوشتی در انتظار این تیم است.
کد خبر : ۹۳۶۹۹

با وجود گذشت ۲۰ روز از پایان بیست و سومین دوره لیگ برتر شرایط استقلال همچنان نامشخص است.

 

 

با وجود اینکه جواد نکونام دو سال دیگر با استقلال قرارداد دارد اما حرف و حدیث‌هایی درباره ادامه فعالیت این مربی مطرح و البته در ادامه اینگونه عنوان شد که مشکلات و موانع برای ادامه حضور او برطرف شده است. با این وجود هیچ‌کس -شاید حتی مدیران هلدینگ خلیج فارس- نمی‌دانند چه سرنوشتی در انتظار آبی‌پوشان است.

 


«بلاتکلیفی محض» بهترین عبارتی که می‌توان در مورد استقلال به کار برد. سکوت مسئولان هلدینگ خلیج فارس بر ابهامات افزوده است و کسی نمی‌داند دقیقاً در استقلال چه می‌گذرد. آیا نکونام می‌ماند؟ آیا سرمربی خارجی روی نیمکت آبی‌ها خواهد نشست؟ تکلیف بازیکنان و نقل و انتقالات چه می‌شود؟

همه اینها پرسش‌هایی است که در حال حاضر جواب روشن و مشخصی برای آنها وجود ندارد.

هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک باشگاه استقلال درباره تمام موارد مطرح شده در روزها و هفته‌های اخیر سکوت کرده و همین موضوع باعث افزایش ابهامات و شایعات شده است.

آنچه مسلم است اینکه روزها در حال سپری شدن است و بلاتکلیفی این روزهای استقلال می‌تواند در آینده برای این تیم گران تمام شود. شاید اگر مدیران و مسئولان باشگاه استقلال سکوت‌شان را بشکنند، هواداران این تیم هم از نگرانی خارج شوند.

انتهای پیام/ص11111ش

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها