۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
کد خبر : ۹۳۵۸۲

به گزارش صد آنلاین ، یک روزنامه‌نگار اسرائیلی به جاه‌طلبی‌های بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم برای به تعویق انداختن انتخابات کنست در سال 2026 میلادی از طریق تغییرات داخلی در اسرائیل و تکیه بر قدرت رسیدن دوباره دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا اشاره کرد.

 

 

 

 

 روزنامه معاریو در مصاحبه با یکی از اعضای حزب حاکم لیکود اسرائیل نوشت: فردی که ما با وی مصاحبه کردیم، از اعضای قدیمی لیکود است که در گذشته بابت گرایش سیاسی‌اش بهای رسانه زیادی پرداخت کرده اس و به عنوان مشاور رابطه تنگاتنگی با نخست‌وزیر داشته است.

 

این سیاستمدار اسرائیلی صحبت‌های خود را با این روزنامه‌نگار اینگونه آغاز کرد: «نتانیاهو حداقل 5 سال دیگر نخست وزیر خواهد ماند.» هنگامی که روزنامه‌نگار گمان کرد این مشاور پیشین مبالغه می‌کند، پاسخ داد: «شما نمی‌فهمید تا زمانی که تهدید انتخابات در پی این رخدادها وجود دارد، جنگ پایان نخواهد یافت.»

وقتی این روزنامه‌نگار از او پرسید: آیا امیدوار به برگزاری انتخابات در سال 2026 میلادی هستید؟ نمی‌توان آن را به تعویق انداخت، مشاور سابق پاسخ داد: «شما ساده لوح هستید، به تعویق افتادن انتخابات ادارات محلی، که به نظر می‌رسید یک مساله فنی است، تازه یک آغاز است.» این سخنان به تعویق انتخابات ادارات محلی و شهرداری برای دو بار اشاره دارد.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها