آخرین اخبار
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
بازدید:۳۲۸۶۴
صد آنلاین | در روزهای گذشته زائران زیادی از کشورهای مختلف بر اثر گرمازدگی در دمای بالای ۴۸ درجه سانتیگراد تا کنون جان خود را از دست داده‌اند. در این ویدیویی دلخراش رها کردن اجساد حاجیان در مکه را مشاهده می‌کنید
کد خبر : ۹۳۲۶۸

به گزارش صد آنلاین ،  در روزهای گذشته زائران زیادی از کشورهای مختلف بر اثر گرمازدگی در دمای بالای ۴۸ درجه سانتیگراد تا کنون جان خود را از دست داده‌اند.

 

 

 

در این ویدیویی دلخراش رها کردن اجساد حاجیان در مکه را مشاهده می‌کنید فیلمی هولناک از اجساد حاجیان در مکه منتشر شده که اجساد به حال خود روی زمین رها شده اند در روزهای گذشته زائران زیادی از کشورهای مختلف بر اثر گرمازدگی در دمای بالای ۴۸ درجه سانتیگراد تا کنون جان خود را از دست داده‌اند. در این ویدیویی دلخراش رها کردن اجساد حاجیان در مکه را مشاهده می‌کنید. 11 حاجی ایرانی امسال در مکه جان باختند رئیس جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: «تاکنون ۱۱ زائر ایرانی جان خود را از دست داده‌اند و ۲۶ زائر بستری در بیمارستان‌های عربستان داریم.» رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور شمار زائران فوت‌شده تا پایان روز دوشنبه (۲۸ خرداد) را ۱۱ نفر اعلام کرد و درباره چگونگی انتقال پیکر این زائران به ایران و یا خاکسپاری آن‌ها در عربستان توضیحاتی داد. پیرحسین کولیوند اظهار کرد: تعداد زائران ایرانی فوت‌شده در حج به ۱۱ نفر رسیده است. برخی از آن‌ها بیماری زمینه‌ای داشتند و برخی دیگر در اثر گرمازدگی جان خود را از دست داده‌اند. او همچنین از مراجعه ۱۱ هزار نفر به مراکز پزشکی و کلینیک‌های درمانی ایران در سرزمین منا و در دومین روز رمی جمرات خبر داد و افزود: وضعیت سلامت زائران ایرانی در کل خوب است.  

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها