۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
بازدید:۴۲۹
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: فردی که با جعل عنوان قاضی کشیک دادگستری خود را به شهروندان معرفی و از آنها کلاهبرداری می‌کرد دستگیر شد.
کد خبر : ۹۳۱۲۴

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ "سیدمحمد موسوی" درباره جزییات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور فردی در جلوی ساختمان دستگاه قضایی، شورای حل احتلاف-دادسرا، بانک‌ها-فرمانداری و اماکن  نظامی با عناوین مختلف، نظر به حساسیت موضوع مراتب در دستور کار تیم جمع‌آوری پلیس اطلاعات شهرستان کهگیلویه قرار گرفت.

 

 

 

 

وی اظهارکرد: با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند پیرامون مکان‌های تردد احتمالی مظنون را شناسایی و دستگیر  و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ متعلق به او را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات و بازجویی خود به این نتیجه رسیدند که این فرد با سوءاستفاده از تردد در مراجع قضایی و دولتی خود را از قضات شاغل در مراجع قضایی شهرستان و فردی  ذی‌ نفوذ در سطح استان معرفی و به مردم وعده حل و فصل پرونده را می‌داد و به طرق مختلف از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد.

موسوی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروی متهم تعداد یک عدد مهر قاضی کشیک، یک عدد کارت کارکنان ناجا و مجوز تردد به اماکن نظامی و قضایی، مهر کارشناس تصادفات راهنمایی و رانندگی، یک عدد مهر کارشناس بیمه مرکزی، مهر اساتید دانشگاه علوم پزشکی  یکی از استان‌های همجوار  و تعدادی اوراق مهمور به مهرهای  مراجع قضایی و انتظامی و ... کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، بیان کرد: متاسفانه برخی افراد بدون در نظر گرفتن روال قانونی امور و نیازمندی‌های اداری خود، به افراد سودجو و وعده‌های فریبنده این چنینی اعتماد کرده و ندانسته اقدام به همکاری با آنان می‌کنند به شهروندان توصیه کرد:  از اعتماد بی مورد به افراد ناشناس خودداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا به پلیس  اطلاع رسانی کنند.

 

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها