۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
بازدید:۷۳۲
صد آنلاین | با پیدا شدن جسد پسری جوان که مدیر یک شرکت بازرگانی است، تحقیقات برای کشف اسرار مرگ از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.
کد خبر : ۹۳۰۹۸
 

به گزاشر صد آنلاین ، چند روز قبل به قاضی محسن اختیاری بازپرس جنایی تهران خبر رسید که پسری جوان در خانه اش به طرز مشکوکی جان باخته است. به دستور بازپرس جنایی، تحقیقات در این حادثه مرگبار آغاز شد. قربانی، پسری جوان و مدیر یک شرکت بازرگانی در تهران بود.

 

 

 

 

 

 

به گزارش همشهری‌آنلاین، او یک سالی می شد که آپارتمانی در تهران را اجاره کرده و به صورت مجردی زندگی می کرد. در ادامه تحقیقات مشخص شد که به تازگی زن جوان به خانه متوفی رفت و آمد داشته است. مادر قربانی که در جریان این ماجرا قرار گرفت راهی دادسرای جنایی تهران شد و از زن آشنایی که همخانه پسرش شده بود، شکایت کرد. وی می گفت که پسرش هیچ مشکلی نداشته و احتمال می دهد زن جوان در مرگ او مقصر است.

با شکایت مادر مرد جان باخته، زن جوان به دادسرا احضار شد اما می گفت در مرگ همخانه اش نقشی ندارد. وی گفت: چند وقت قبل از طریق اینستاگرام با یوسف آشنا شدم. او مدیر یک شرکت بازرگانی بود و وقتی شنید که من از پس هزینه اجاره خانه ام بر نمی آیم پیشنهاد داد تا به خانه او بروم. وی گفت که پول اجاره خانه وی را با هم تقسیم کنیم. پیشنهاد خوبی بود و من هم پذیرفتم. به این ترتیب با یکدیگر همخانه شدیم تا اینکه شب حادثه او مشروبات الکلی مصرف کرد و بعد رفت خوابید. من هم به اتاق خودم رفتم و خوابیدم. صبح وقتی بیدار شدم، صدایش زدم اما جواب نداد. از طرفی بوی گاز هم در خانه پیچیده شده بود. من فورا گاز را بستم و پنجره را باز کردم. سپس با اورژانس تماس گرفتم و بعد متوجه شدم او فوت شده است. من در مرگ او نقشی ندارم و فکر می کنم بر اثر گازگرفتگی جان باخته است.

تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مرد جوان، ادامه دارد.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها