آخرین اخبار
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
جانشین رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت خبر داد:

کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم شیشه از سوداگر مرگ در غرب تهران

بازدید:۹۳۱
جانشین رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار شمال غرب تهران خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم در غرب پایتخت 10 کیلو و 763 گرم شیشه کشف شد.
کد خبر : ۹۳۰۹

 سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه‌جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روان‌گردان در پایتخت، ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با انجام اقدامات پلیسی گسترده دریافتند یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر که از توزیع‌کنندگان اصلی و سابقه‌دار در تهران است، ضمن تهیه و قاچاق محموله مواد مخدر و روان‌گردان از مرزهای جنوب شرقی کشور اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در مناطق شمال غربی تهران می‌کند. از همین رو، با گسترش چتر اطلاعاتی، فعالیت مجرمانه متهم تحت رصد و پایش دقیق قرار گرفت.

 

وی افزود: با رصد لحظه به لحظه فعالیت‌های سوژه و با زیر نظر گرفتن محدوده فعالیت وی در نهایت مختصات دقیق و مخفیگاه متهم در یکی از محلات غرب پایتخت شناسایی شد و در ادامه مامورین با هماهنگی مقام قضایی ضمن رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی، موفق شدند در یک عملیات منسجم و هماهنگ متهم را درحالی که سرگرم بسته‌بندی مواد روانگردان شیشه برای فروش بود، دستگیر و در بازرسی از محل مقدار 10 کیلو و 763 گرم شیشه کشف کنند.

 

 

جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/8888

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها