۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
بازدید:۹۳
صد آنلاین | عملیات جست و جو برای پیدا کردن ۱ نفر مفقودی توسط نجاتگران‌ هلال احمر کماکان ادامه دارد.
کد خبر : ۹۲۸۸۴

به گزارش صد آنلاین، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به انجام ۴۷ عملیات امداد و نجات توسط نجاتگران‌ این جمعیت در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی گفت: عملیات جست‌وجوی مفقودین در چالوس کماکان ادامه دارد.

 

 

 

 

 

ایرنا در خبری نوشت: بابک محمودی اظهار داشت: از لحظه وقوع سیل و آبگرفتگی از ۲۴ تا ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۳ در ۶ استان متأثر آذربایجان شرقی، اردبیل ، خراسان شمالی ، گلستان و مازندران طی ۴۷ مورد عملیات امداد و نجات نجاتگران‌ هلال احمر به ۲۸۸ نفر امدادرسانی‌کردند.

وی افزود: نجاتگران‌ هلال احمر در این مدت ۵۲ نفر را به مناطق امن منتقل و آب ۳۷ منزل مسکونی را تخلیه کردند و ۳ نفر را اسکان اضطراری دادند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: متاسفانه ۲ نفر از هموطنان در منطقه چالوس جان خود را از دست دادند. همچنین عملیات جست و جو برای پیدا کردن ۱ نفر مفقودی توسط نجاتگران‌ هلال احمر کماکان ادامه دارد.

محمودی تصریح کرد: در این مدت ۵۰ قرص نان، ۲۰ بسته غذایی و ۴۸ قوطی کنسرو جات در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: تعداد ۷۹ تیم عملیاتی متشکل از ۲۶۳ امدادگر و نجاتگر در این ۶ استان به متأثرین از سیل و آبگرفتی خدمات امدادی ارائه دادند.

 

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها