آخرین اخبار
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
هشدار به رضا درویش : جایگزین اوسمار در پرسپولیس را زود معرفی کنید
بازدید:۱۰۱۵
پیشکسوت پرسپولیس گفت: توجه به وضعیت حرفه‌ای فوتبال در دنیا به ویژه همین کشورهای دور و برمان می‌توانیم درک کنیم که موضوع سقف قرارداد هیچ جایگاهی در فوتبال امروز دنیا ندارد.
کد خبر : ۹۲۸۵۱

جمشید شاه محمدی بازیکن اسبق پرسپولیس ، درباره فصل نقل و انتقالات و محدودیت‌های دوباره در نظر گرفته شده برای باشگاه‌ها در چنین شرایطی اظهار داشت: حالا که دیگر باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شده و مالکان آن تعدادی از بانک‌های کشور هستند بحث تعیین سقف قرارداد معنی و مفهومی ندارد. به طور کلی در فوتبال حرفه‌ای دنیا این مسائل چیزی جز باز کردن راه رد و بدل شدن پول‌های پشت پرده را ایفا نمی‌کند. اجازه بدهید همه چیز رو باشد و به جای این کارها می‌توانید با فعال کردن اتحادیه مدیران باشگاه‌ها کارهای بزرگ‌تری انجام بدهید.


این فوتبالیست قدیمی کشورمان ادامه داد: اگر مدیران باشگاه‌ها با هم متحد باشند و در این باره به توافق نظر برسند که تحت تاثیر ارقام اعلام شده از سوی مدیر برنامه بازیکنان قراردادهای سنگین و کمرشکن برای باشگاه‌هایشان نبندند در آن صورت همه چیز درست می‌شود و اصلاً نیازی به تعیین سقف نیست چون سقف بودجه و این قبیل مسائل همه برای فوتبال آماتور است نه فوتبال حرفه‌ای.

شاه محمدی همچنین درباره وضعیت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات و نیاز این تیم به بازیکن توضیح داد: به نظر من نباید خیلی به این تیم خوب دست زد. مهمترین اتفاق این است که الان بین چندین بازیکنی که با پرسپولیس قرارداد ندارند بهترین‌های آنها را با تیم تمدید کنیم تا بمانند و شاکله اصلی تیم از بین نرود. قطعاً با حفظ این تیم که نیازی به دستکاری ندارد می‌توانیم در فصل آینده هم با همین قدرت جلو برویم و دوباره مدعی قهرمانی باشیم.

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس همچنین درباره جدایی سرمربی برزیلی این تیم خاطرنشان کرد: قطعاً در چنین شرایطی باید زودتر از هر چیزی کادر فنی تیم پرسپولیس را به شرایط مطلوب برگردانیم. باید هرچه سریعتر پرسپولیس را از بلاتکلیفی در بیاوریم تا یک مربی جدید با برنامه‌ریزی دقیق برای فصل بدنسازی بیاید و تیم را برای ورود به فصل جدید آماده کند. اگر در شروع فصل وضعیت خوبی نداشته باشیم باز هم به مشکلات فصل قبل برمی‌خوریم و در نیم فصل دوم کارمان دشوار می‌شود. باید از همین حالا به فکر شروع قدرتمندانه لیگ برتر بعدی باشیم.

21025/غ

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها