آخرین اخبار
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸
فوری / عیدی ویژه دولت به مناسب عید قربان مشخص شد
بازدید:۱۳۷
بسته‌ معیشتی به مناسبت عید قربان توزیع می‌شود.
کد خبر : ۹۲۸۲۳

فرگل صحاف با اشاره به راه‌اندازی پویش عید تا عید از عید سعید قربان تا عید غدیرخم، اظهار کرد: تمامی ادارات و مراکز بهزیستی و موسسات خیریه بهزیستی، آماده دریافت نذورات و هدایای خیرین عزیز برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند و به خصوص ایتام هستند.

 

 

بسته‌ معیشتی عید قربان
به همت گروه جهادی خادمیاران گلستان شهدای اصفهان ۱۱۰بسته‌ی معیشتی مزین با نام شهدا در مناطق کم برخوردار اصفهان توزیع شد. این اقلام شامل برنج، چای، ماکارانی، رب روغن است که ارزش هر بسته یک‌میلیون تومان است. این کمک مومنانه سومین بسته‌های معیشتی است که به همت گروه جهادی خادمیاران گلستان شهدای ناحیه امام رضا علیه السلام تهیه شده است.

 

 

عفو رهبری برای عید قربان
به‌مناسبت فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم، رهبر انقلاب اسلامی با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات دو هزار و ششصد و پنجاه و چهار (۲۶۵۴) نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات این محکومان را که پرونده‌های عفو آنان در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی شده و واجد شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند، ارائه کرد که این پیشنهاد در اجرای بند ۱۱ اصل۸ ۱۱۰ قانون اساسی مورد قبول حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار گرفت.

بسته اینترنت عید قربان ایرانسل
به مناسبت اعیاد قربان و غدیرخم، بسته تخفیفی اینترنت و مکالمه را به تمام مشترکان دائمی و اعتباری ارائه می‌کند. این بسته تخفیفی، از ۲۸ خرداد تا ۵ تیر ماه ۱۴۰۳، در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، سه روز خواهد بود. فعال‌سازی این بسته تخفیفی، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، به دفعات امکان‌پذیر است.

همراه اول برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود و همچنین مشترکان انارستان با بیش از ۶۰ درصد تخفیف ارائه کرده است. امکان فعالسازی این بسته ها با شماره گیری #۶۷۲*۱۰۰* فراهم است.

همچنین «مشترکان انارستان» می توانند بسته ۲ گیگابایت اینترنت با ۲ ساعت مکالمه (درون شبکه و با تلفن ثابت) را از طریق شماره گیری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» خریداری و فعالسازی کنند. این بسته های ترکیبی با اعتبار ۱۰ روز از روز دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ به مدت ۱۰ روز (تا پایان روز سه‌شنبه ۵ تیر) قابل خرید و استفاده هستند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها