۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
بازدید:۴۸۰
یکی از پیشکسوتان تیم استقلال مدعی است که هواداران پرسپولیس هم از شرایط قهرمانی تیمشان شرمنده هستند و قبول دارند که تیمشان قهرمان واقعی لیگ برتر نیست!
کد خبر : ۹۲۶۷۷

محمد نوری بازیکن اسبق استقلال درباره حملات اخیر برخی پیشکسوتان نسبت به یکدیگر در باشگاه استقلال اظهار داشت: «تعجب می‌کنم از دوستان و عزیزانی که اینگونه خودزنی می‌کنند. جالب است که یک فوتبالیستی که در خارج است در صفحه شخصی‌اش به همین افراد حمله می‌کند و به طور کلی این وضعیت اصلاً خوب نیست. ما همگی اهالی یک خانه هستیم و ناسلامتی استقلالی ایم. چاقو نباید دسته خودش را ببرد. ما در حال حاضر به آرامش نیاز داریم و باید بتوانیم شرایط را برای خودمان و تیممان در بهترین وضعیت قرار بدهیم، نه اینکه با حرف زدن درباره سرمربی و یا بازیکنان قبلی استقلال اول خودمان و در نهایت تیم مان را زیر سوال ببریم».


وی درباره رویکرد هواداران پرسپولیس نسبت به قهرمانی تیمشان نیز گفت: «متاسفم برای آن‌هایی که با دوز و کلک و با کمک داوری و زور، تیمشان را قهرمان کردند. آقایانی که دوست داشتند سوگلی شان قهرمان شود امروز فکر می‌کنند کسی از این اتفاق خبر ندارد و مثل کبک سرشان را در برف فرو برده اند. قطعاً هواداران تیم‌تان هم از خجالت نمی‌توانند سرشان را در اجتماع بالا بیاورند. شکر خدا دست تبهکاران اینگونه رو می‌شود و خداوند کسانی که اهل فساد هستند را اینگونه رسوا می‌کند».

21025/ه

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها
انتخابات ریاست‌جمهوری چند قطبی می‌شود؟/ آیا به مرحله دوم می‌رود؟