۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹
بازدید:۱۰۶۰۷
صد انلاین | راز قتل همسر دخترجوان، بعد از ۲ سال از طریق دی ان ای برجای مانده بر روی لیوان مک دونالد لو رفت و او توسط پلیس دستگیر شد.
کد خبر : ۹۲۶۴۴

به گزارش صد آنلاین ، ۲۳ مارس ۲۰۲۰، پلیس میلواکی در جریان قتل خوزه سانتیاگو درنزدیکی قبرستان سنت آدالبرت قرار گرفت. ماموران به محل جنایت اعزام شدند. در بررسی صحنه قتل مشخص شد، خوزه در یک خودروی پارک شده بر اثر اصابت گلوله به سرش به قتل رسیده است. یک جفت فنجان مک دونالد و یک رسید فست فود هم داخل ماشین پیدا شد.

 

 

 

 

 

یک لیوان راز قتل شوهر را لو داد

در پزشکی قانونی معلوم شد که قتل ۲ روز از وقوع قتل می‌گذرد. پلیس از کاساندرا هالت، ۲۸ ساله، در ارتباط با تیراندازی شوهرش خوزه بازجویی کرد. او به پلیس گفت وقتی پیام‌های همسرش با زنان دیگر را پیدا کرده بود، با همسرش دعوا کردند. بعد از اینکه به نتیجه نرسیدند او خوزه را از خودرواش پیاده کرده وبه خانه مادربزرگش در شمال میلواکی رفته و دیگر از همسرش خبری نداشته است. اما او درباره توقف در مک دونالد چیزی نگفت.

با وجود ادامه تحقیقات اما پلیس موفق به رازگشایی از این معمای جنایی نشد پرونده راکد ماند. کاساندرا نیز به آریزونا نقل مکان کرد. در آنجا با یک زن و دخترش هم‌خانه شد. اما همخانگی آنها خیلی دوام نداشت به دعوا ختم شد. کاسندرا آن زن را تهدید به مرگ کرد و به او گفت که او قبلا شوهرش را کشته است.

آن زن این ماجرا را به پلیس گزارش داد و در تحقیقات پلیس مشخص شد که کاساندرا ماجرای کشتن همسرش را با فرد دیگری از دوستانش درمیان گذاشته و بارها به او نیز گفته که همسرش را کشته است.

با این اطلاعات پلیس پرونده قتل خوزه را بار دیگر به جریان انداخت و این بار با آزمایش روی لیوان مک دونالد و آزمایش دی ان ای مشخص شد که او همسرش را به قتل رسانده است.

بدین ترتیب کاساندرا در ۶ می دستگیر و اکنون به قتل درجه یک در قتل همسرش متهم شده است و برایش وثیقه ۵۰۰هزار دلاری تعیین شد. او اکنون در زندان میلواکی نگهداری می شود و روز دوشنبه در دادگاه حاضر شد و قرار است جلسه بعدی دادگاهش در ۱۰ جولای برگزار شود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها
انتخابات ریاست‌جمهوری چند قطبی می‌شود؟/ آیا به مرحله دوم می‌رود؟