آخرین اخبار
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
بازدید:۳۴۴
صد انلاین | دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا وعده داده است که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر، به پرداخت‌های چند میلیارد دلاری «بی پایان» به اوکراین پایان می دهد.
کد خبر : ۹۲۶۴۳

 

به گزارش صد آنلاین ، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا وعده داده است که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر، به پرداخت‌های چند میلیارد دلاری «بی پایان» به اوکراین پایان می‌دهد.

 

 

 

 

ترامپ افزود: زلنسکی در میان سیاستمداران یکی از بزرگترین تاجر‌های جهان است و هر بار که به کشور ما می‌آید، با ۶۰ میلیارد دلار به کشورش باز می‌گردد.

وی افزود: زلنسکی هر بار که به کشورش باز می‌گردد، اعلام می‌کند که ما به ۶۰ میلیارد دلار دیگر نیاز داریم و این درخواست بی پایان ادامه دارد.

ترامپ که آرزوی ریاست جمهوری آمریکا را در سر دارد، بار‌ها تاکید کرده است که در صورت بازگشت به کاخ سفید می‌تواند درگیری در اوکراین را متوقف کند.

او همچنین اظهار کرد که تحت رهبری او هیچ جنگی نه در اوکراین و نه در نوار غزه وجود نداشت.

شصتمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا سه‌شنبه پنجم نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ۱۴۰۳) برگزار می‌شود؛ و رقابت بین ترامپ و جو بایدن شدت یافته است و هریک از نازمد‌ها دو حزب جمهروی خواه و دموکرات تبلیغات خود را بطور گسترده آغاز کرده اند.

شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت که جو بایدن رییس جمهور آمریکا و دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور در یک مناظره ۹۰ دقیقه‌ای شرکت خواهند کرد,، اما این مناظره بدون حضور تماشاچیان خواهد بود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها
انتخابات ریاست‌جمهوری چند قطبی می‌شود؟/ آیا به مرحله دوم می‌رود؟