۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
بازدید:۷۹۰۸
بعضی‌ها علاقه زیادی به گرفتن عکس سلفی دارند و برای ماندگار کردن لحظات خوش و هیجان‌انگیز زندگی‌شان مدام سلفی می‌گیرند؛
کد خبر : ۹۲۳۳۴

سلفی مرگبار زن و شوهر جوان کرمانی در جاده

 بعضی‌ها علاقه زیادی به گرفتن عکس سلفی دارند و برای ماندگار کردن لحظات خوش و هیجان‌انگیز زندگی‌شان مدام سلفی می‌گیرند؛ غافل از اینکه گاهی ممکن است گرفتن چنین عکس‌هایی خطرناک باشد و حتی به قیمت جان‌شان تمام شود؛ درست مثل زن و شوهر جوانی که چند روز قبل سلفی گرفتن مرگ هولناکی را برایشان رقم زد.


در این گزارش به حوادث مرگباری پرداخته‌ایم که علت اصلی آنها سلفی گرفتن بود. از دهه قبل، وقتی گوشی‌های موبایل جدید به بازار آمدند، دوربین جلویی آنها امکان گرفتن عکس سلفی یا خویش‌نگار را در اختیار کاربران قرار داد و از آن موقع سلفی گرفتن رواج پیدا کرد. خیلی‌ها دوست دارند در لحظات خوشحالی یا هیجان‌انگیز با گرفتن عکس یا فیلم سلفی آن لحظه را ماندگار کنند.

زن و شوهر جوان کرمانی هم چند روز قبل همین قصد را داشتند، اما این تصمیم‌شان پایان تلخی داشت و خانواده‌هایشان را عزادار کرد. ماجرا از این قرار بود که این زوج جوان سوار بر خودروی‌شان در حال عبور از یکی از جاده‌های بیرون شهر بودند. آنها که از بودن در کنار یکدیگر خوشحال بودند، تصمیم گرفتند این لحظه را با سلفی گرفتن ثبت کنند. یکی از آنها گوشی موبایلش را بالا آورد و هر دو در قاب گوشی به تصویر خود نگاه می‌کردند که حادثه از راه رسید. درست در همان لحظات سلفی گرفتن بود که ناگهان یک کامیون از راه رسید و خودروی زوج جوان به‌صورت رخ به رخ با کامیون برخورد کرد.

شدت این حادثه به حدی بود که خودروی این زن و شوهر جوان به‌طور کامل زیر شاسی کامیون رفت و دقایقی بعد وقتی گروه‌های امداد و نجات از راه رسیدند، هر دو نفر جان‌شان را از دست داده بودند. گرفتن عکس سلفی تا حالا دلیل اصلی حوادث مرگبار زیادی بوده است که با هم مرور می کنیم. یکی دیگر از سلفی‌های مرگبار چندی قبل در تهران اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که مرد جوانی که در طبقه12 برجی در میرداماد زندگی می‌کرد بعد از وقوع تندباد در شهر کنار پنجره رفت تا عکس سلفی بگیرد، اما قدرت تندباد به حدی بود که او را از پنجره پایین انداخت و در نهایت باعث مرگش شد. حادثه مرگبار دیگری که علت اصلی آن سلفی گرفتن بود، مدتی قبل در درفک رودبار رخ داد و قربانی آن دختری 27ساله بود.

آن روز این گردشگر که به قله درفک رستم آباد رودبار رفته بود، تصمیم گرفت در آنجا عکس سلفی بگیرد. او بدون توجه به پشت سرش و درحالی‌که به عقب حرکت می‌کرد از قله به پایین کوه سقوط کرد. هرچند دوستانش او را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل کردند، اما تلاش پزشکان برای احیای او به جایی نرسید و جانش را از دست داد.

یکی دیگر از سلفی‌های مرگبار در روستایی در شهرستان تفت رخ داد. 4جوان دانشجو برای گرفتن عکس سلفی روی سطح یخ‌زده دریاچه این روستا رفتند که ناگهان یخ زیر پای‌شان شکست و 3نفر از آنها داخل دریاچه افتادند؛ هرچند یکی از آنها از این حادثه نجات یافت، اما 2نفر دیگر در دریاچه یخ‌زده غرق شدند.

 

پسر 21ساله می‌خواست با قطاری که در حال رسیدن بود، عکس سلفی بیندازد، اما قطار به‌شدت با او برخورد کرد و جانش را گرفت. این حادثه مدتی قبل در شهرستان تاکستان واقع در استان قزوین اتفاق افتاد و در جریان آن پسری 21ساله به‌شدت دچار جراحت شد و با وجود تلاش امدادگران اورژانس جانش را از دست داد. 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اسد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
این دو عزیز که رفتن زیر کامیون و له شدند چه کسی تعریف کرد که هنگام سلفی گرفتن بودند آخه دروغ هم اندازه ای داره
پربیننده‌ها پربحث‌ها