آخرین اخبار
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸
فرصت طلایی دریافت وام 200 میلیون تومانی با سود کم برای همه متقاضیان وام
بازدید:۸۹
افرادی که در بانک سرمایه سپرده جاری داشته و به دریافت وام از این مجموعه تمایل دارند، می‌توانند برای وام 200 میلیون تومانی طرح «نسیم» درخواست بدهند. این وام با سودی کمتر از حداکثر مصوب، 15 درصد، به مشتریان اعطا می‌شود.
کد خبر : ۹۲۳۱۵

افرادی که به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک سرمایه علاقمند هستند باید اعتبار شغلی مورد نظر این مجموعه را داشته باشند. همچنین به منظور دریافت این تسهیلات اعتبارسنجی لازم از متقاضی به عمل می‌آید و سپس تسهیلات مذکور ارائه می‌شود. ضمنا افرادی که به دریافت این وام تمایل دارند باید حداقل سه ماه کارکرد حساب داشته باشند. بعد از دریافت وام افراد طی 36 ماه امکان پرداخت قسط دارند.

 

 

لازم به ذکر است که افراد حقوقی نیز امکان دریافت این تسهیلات را دارند منتهی سقف وام برای آن‌ها حداکثر تا 500 میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.


با در نظر گرفتن مبلغ این تسهیلات برای افراد حقیقی، مقدار هر قسط 6 میلیون و 933 هزار و 66 تومان است. میزان هر قسط برای اشخاص حقوقی نیز به 17 میلیون و 332 هزار و 664 تومان می‌رسد.

 

کل سود وام اشخاص حقیقی 49 میلیون و 590 هزار و 365 تومان بوده و میزان آن برای افراد حقوقی 123 میلیون و 975 هزار و 913 تومان اعلام شده است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها