۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۸
بازدید:۵۸
صد انلاین | متهمان که از قبل با مقتول اختلاف داشتند، وقتی پای میز محاکمه رفتند گفتند مرتکب قتل نشده‌اند.
کد خبر : ۹۲۲۸۲

به گزارش صد آنلاین ، متهمان که از قبل با مقتول اختلاف داشتند، وقتی پای میز محاکمه رفتند گفتند مرتکب قتل نشده‌اند.

 

 

 

 

 

دو مرد جوان که متهم هستند یکی از آشنایان‌شان را در درگیری به قتل رسانده‌اند، در دادگاه اتهام قتل را انکار کردند.

 

متهمان که هومن و شکیب نام دارند، سه سال قبل در جریان درگیری مسلحانه جوانی به نام ایرج را به قتل رساندند.

ساعاتی بعد از مرگ ایرج، هومن بازداشت شد اما شکیب به مدت سه سال فراری بود تا اینکه معلوم شد او به خارج از کشور گریخته است. این متهم پس از بازگشت به ایران بازداشت شد.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد و متهمان در شعبه 5 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفتند.

در جلسه رسیدگی، وکیل اولیای دم در جایگاه حاضر شد و گفت موکلانش درخواست دیه دارند و از قصاص گذشت کرده‌اند.

وقتی نوبت به هومن رسید، او اتهام را رد کرد و گفت: من در قتل ایرج نقشی نداشتم و آن روز در محل نبودم. گفته‌های شاهدان علیه من دروغ است.

سپس شکیب در جایگاه قرار گرفت. او گفت: روز حادثه من داشتم پاسور بازی می‌کردم که در جریان درگیری هومن با ایرج قرار گرفتم، اما اهمیتی ندادم. نیمه شب بود که یکی از دوستانم من را از خواب بیدار کرد و گفت ایرج مرده است. من هم وقتی اینستاگرام را باز کردم متوجه شدم بچه‌محل‌ها من را به عنوان قاتل معرفی کرده‌اند. اول به رودبار فرار کردم و به خانه یکی از اقوامم رفتم و بعد از مرز خارج شدم. سه سال از حادثه گذشته بود و من فکر می‌کردم همه چیز حل شد است به همین خاطر به ایران برگشتم، اما بازداشت شدم.

در این هنگام قضات از شاهدان پرونده دعوت کردند تا در جایگاه قرار گیرند. یکی از شاهدان گفت: ایرج با شکیب و هومن درگیری داشت چون این دو نفر سارق بودند و چند سرقت در محل انجام داده بودند. آنها سر این مساله دعوا داشتند. روز حادثه شکیب وهومن برای اینکه حال ایرج را بگیرند به او حمله کردند وهومن او را به قتل رساند.

بعد از پایان گفته‌های شهود هیات قضات برای تصمیم‌گیری درباره دو متهم وارد شور شدند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها