آخرین اخبار
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶
حقوق این گروه از بازنشستگان کشوری  ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافت
بازدید:۱۹۱
حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافت
کد خبر : ۹۲۲۶۰

تاریخ واریز حقوق بازنشستگان کشوری

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: تاریخ اجرایی برنامه هفتم از ابتدای سال ۱۴۰۳ یعنی از اول فرودین سال هزار چهارصد و سه خواهد بود، هرگونه اصلاحی در احکام بازنشستگان عزیز از اول فرودین هزار چهارصد و سه اعمال می‌شود.
حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان کشوری بانک صادرات با افزایش ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی همراه خواهد بود.

از ابتدای سال حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

طبق آخرین اخبار، حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ واریز خواهد شد. 
حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری بانک صادرات با افزایش ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی همراه بوده است.

وی درباره این‌که کمیسیون تلفیق ماده ۲۹ برنامه هفتم را تغییر داده و برخی معتقدند با این کار نگرانی در جامعه بازنشستگان تامین اجتماعی به وجود آمده چراکه گویا آن بندی که «دولت مکلف است دیون را تسویه کند» پاک شده است؛ جایگزین این مورد چیست، عنوان کرد: بر اساس ایراداتی که مجمع تشخیص مصلحت نظام در بعضی از موارد گرفته است؛ در مجلس متاسفانه چنین امری که می‌گویید محقق شد و بلافاصله مورد اعتراض ما قرار گرفت و ماموریتی هم به یک تیم از نمایندگان مجلس داده شده است چون قانون‌گذار به هیات رئیسه چنین اختیاراتی را تفویض کرده است. همکاران ما به شدت دنبال این هستند که همین را بازگردانند. 
مرتضوی درخصوص این‌که آیا لایحه دیگری داده خواهد شد چراکه رئیس مجلس عنوان کرده حتما باید لایحه دیگری داده شود، بیان کرد: خیر؛ توجه داشته باشید بر اساس پیگیری و اخباری که من دارم مقرر شد که رئیس کمیسیون تلفیق و اجتماعی و یک نفر از نمایندگان مجلس و با حضور نمایندگان ما موضوع را بررسی کنند و اصلاحات را انجام دهند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها