آخرین اخبار
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳
بازدید:۵۴۶
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با انتقاد از صحبت‌های ابتکار درباره سقوط بالگرد رئیس جمهور گفت: انسداد شمایید که با بی تدبیری مردم را ناامید و در دوره کرونا با رکوردزنی در آمار مرگ و میر روزانه آه و ناله خانواده ایرانی را بلند کردید.
کد خبر : ۹۲۲۱۲

 روز گذشته فایل صوتی از معصومه ابتکار رئیس اسبق سازمان حفاظت محیط زیست درباره حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور منتشر شد که طی آن ابتکار این حادثه را موجب شکست انسداد موجود در کشور می‌داند.


 

ابتکار در این فایل صوتی می‌گوید: «درگذشت این گروه که رئیس جمهور در آن بود حادثه بزرگی برای ایران بود و شرایط را خیلی تغییر داد و آن انسداد را باز کرد. درست است که خیلی‌ها این واقعه را نشان یک تقدیر خوب و عاقبت بخیری می‌دانند اما باید اجازه می‌دانند نقد منصفانه‌ای که از قبل بوده ادامه یابد تا راه باز شود. اگر می‌خواهیم ایران را دریابیم باید راهگشایی کنیم. باید این وضعیت انسداد شکسته شود و با این حادثه فرصتی پیش آمد که حالا تقدیر الهی بود یا آه و ناله‌ی مردم، باعث شد راهی باز شد.»

 

 

انتشار این فایل صوتی واکنش‌های انتقادی مختلفی از سوی شخصیت‌های سیاسی را به همراه داشت. سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در شکبه اجتماعی ایکس به صحبت‌های ابتکار واکنش نشان داده است.

قاضی زاده هاشمی گفته است: خانم ابتکار! انسداد دولت‌های هم فکر شما بودند. انسداد شمایید که با بی تدبیری مردم را ناامید و در دوره کرونا با رکوردزنی در آمار مرگ و میر روزانه آه و ناله خانواده ایرانی را بلند کردید.

 

واکنش قاضی‌زاده به صحبت‌های ابتکار/ انسداد شمایید

انتهای پیام/

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها