۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
بازدید:۴۲۸
صد آنلاین | رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با بیان اینکه آتش‌سوزی مهیب در پشت بام هفت باب منزل مسکونی در رشت مهار شد، گفت: علت آتش سوزی در دست بررسی است.
کد خبر : ۹۲۲۰۸

به گزارش صد آنلاین ، رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با بیان اینکه آتش‌سوزی مهیب در پشت بام  هفت باب منزل مسکونی در رشت مهار شد، گفت: علت آتش سوزی در دست بررسی است.

 

 

 

 

 

شهرام مومنی شامگاه پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به حادثه آتش‌سوزی چند باب منزل مسکونی، اظهار کرد: در ساعت ۱۳ و پنج دقیقه امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد. وی افزود: پس از اعلام حادثه سریعا بیش از ۵۱ آتش نشان و افسر ارشد به وسیله ۱۷ خودروی اطفایی، آبرسان و پشتیبان دستگاه تنفسی به محل حادثه واقع در جانبازان، بلوار امام رضا(ع) پشت ترمینال خط کناره اعزام شدند. رئیس سازمان آتش نشانی رشت که به محل حادثه اعزام شده بود در این باره، گفت: دود و شعله‌های مهیب آتش در پشت بام چندین باب خانه ویلایی و دوبلکس مشاهده می‌شد. مومنی با تاکید بر کوچه‌های تنگ و باریک محل آتش گرفته، افزود: به واسطه یکپارچگی پشت بام‌های چوبی و بدون دیوار آتش بر و نفوذ آتش در شیروانی‌های چوبی و یکپارچه؛ تیم‌های عملیات آتش‌نشانان سریعا با دسترسی به کانون‌های آتش از چندین طرف نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش سوزی اقدام کردند. وی با تاکید مجدد بر حجم بالای آتش، گرمای هوا، تجمع شهروندان در محل آتش سوزی، گفت: در این عملیات جوانان غیور بسیاری از همان منطقه؛ یاریگر آتش نشانان بودند که جای تقدیر دارد. رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با بیان اینکه در این حادثه به هیچکدام از شهروندان آسیبی نرسید، خاطرنشان کرد:  در این حادثه یک آتش نشان به واسطه دود گرفتگی راهی بیمارستان شد و حال عمومی‌اش خوب است که پس از انجام آزمایشات مربوطه ترخیص خواهد شد و یک آتش نشان از ناحیه دست آسیب دید که سرپایی مداوا شد و حالش خوب است. مومنی با خدا قوت به تیم عملیات آتش‌نشانان از همکاری تیم اعزامی شهرداری منطقه به واسطه اعزام خودروی آبرسان برای پشتیبانی تقدیر کرد و گفت: علت آتش سوزی در دست بررسی است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها