۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
بازدید:۶۳
صد آنلاین | مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: تلاش تیم‌های امدادی برای یافتن خودروهای احتمالی مفقودشده و سرنشینان در منطقه سیل‌زده چالوس ادامه دارد.
کد خبر : ۹۲۲۰۶

به گزارش صد آنلاین ،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: تلاش تیم‌های امدادی برای یافتن خودروهای احتمالی مفقودشده و سرنشینان در منطقه سیل‌زده چالوس ادامه دارد.

 

 

 

 

 

وی یادآور شد: خبری از کشته‌شدن افراد خوشبختانه نداشتیم، اما خبر مفقودی 3 نفر وجود دارد و جست‌وجو برای امدادرسانی به ناپدیدشدگان احتمالی ادامه دارد. مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: تلاش تیم‌های امدادی برای یافتن خودروهای احتمالی مفقودشده و سرنشینان در منطقه سیل‌زده چالوس ادامه دارد. غلامعلی فخاری اظهار داشت: پس از وقوع سیلاب و رانش زمین و سیلابی شدن مسیر جاده چالوس و متعاقب آن مسدود شدن جاده چالوس بلافاصله تیم‌های عملیات نجات به منطقه اعزام شدند. وی افزود: 12 تیم عملیاتی امدادی را به منطقه اعزام کردیم که جست‌وجو برای یافتن خودروهای مفقودشده و سرنشینان را ادامه می‌دهند. مدیرعامل هلال احمر مازندران بیان کرد: در این جست‌وجوها 4 خودروی آسیب‌دیده جست‌وجو شدند. فخاری یادآور شد: خبری از کشته‌شدن افراد خوشبختانه نداشتیم، اما خبر مفقودی 3 نفر وجود دارد و جست‌وجو برای امدادرسانی به ناپدیدشدگان احتمالی ادامه دارد. وی با تأکید بر اینکه استاندار مازندران بلافاصله در صحنه حاضر شدند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه جاده بازگشایی شده است اما تردد بنا بر تصمیمات فعلاً انجام نمی‌شود و در حال جست‌وجو برای یافتن خودروها و یا سرنشینان مفقودی گرفتار در سیل هستیم.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها