۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
بازدید:۷۹۳
سرمربی سابق سرخ ها گفت: ما گاهی مربیان خارجی را خیلی بزرگ می کنیم. به طور مثال برانکو اکنون نان پرسپولیس را در آسیا می خورد.
کد خبر : ۹۲۱۷۳
برانکو را خیلی بزرگ کردیم؛ او هنوز نان پرسپولیس را می خورد | تیم ما، از بزرگان آسیاست
 حمید درخشان در مورد خداحافظی اوسمار و با پرسپولیس و مطرح شدن نام هایی مثل اسکوچیچ، اظهار داشت: همانطور که قبلا هم گفتم باشگاه باید در کنار اوسمار گزینه دیگری برای سرمربیگری در نظر می گرفت. اکنون هم که گزینه هایی مثل اسکوچیچ مطرح شده باید یکی دو گزینه دیگر داشته باشد تا درصورت عدم توافق با اسکوچیچ دست پرسپولیس خالی نماند.
وی در مورد تساوی بدون گل تیم ملی مقابل ازبکستان اظهار داشت: در این بازی دو نیمه کاملا متفاوت از تیم ملی دیدیم. نیمه اول موقعیت گلی به دست نیاوردیم و خوب نبودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و بازی سرعت بالایی پیدا کرد و حتی می توانستیم به گل هم برسیم.بازیکنان جوانی که در تیم ملی حضور پیدا کرده اند باید بازی گروهی، تاکتیکی و بازی در فضاها را یاد بگیرند. آنها خیلی انگیزه دارند و این خوب است.درخشان با اشاره به نیاز تیم ملی به بازی تدارکاتی گفت: تیم ملی ما نواقصی دارد که با انجام بازی های تدارکاتی خوب با تیم های قدرتمند می تواندآنها را بهتر شناسایی و برطرف کند. نباید از بازی با تیم های قدرتمند هراس داشته باشیم. باخت در بازی تدارکاتی باعث نمایان شدن بهتر نواقص می شود اما اینکه برویم با تیمی بازی کنیم که 4 گل در بازی تدرارکاتی به آن بزنیم این برد فایده ای ندارد. اشکالات با تمرینات و بازی های تدارکاتی خوب رفع می شود تا بتوانیم در جام جهانی نمایش خوبی داشته باشیم.

بازیکن اسبق تیم ملی در مورد اینکه ممکن است در قرعه کشی مرحله دوم در گروهی سخت قرار بگیریم و صعود به جام جهانی هم شاید خیلی آسان نباشد وحتی امکان دارد با چین همگروه شویم که برانکو سرمربی آن است، گفت: ما باید بیشتر از گذشته کار کنیم تا از رقبا جا نمانیم اینکه بخواهیم فقط به داشته هایمان اکتفا کنیم باعث جا ماندن ما می شود. باید برنامه ریزی خوب و تدارک خوبی برای تیم ملی داشته باشیم. البته شکست دادن مربی مثل برانکو خیلی سخت نیست.

وی افزود: ما گاهی مربیان خارجی را خیلی بزرگ می کنیم. به طور مثال برانکو اکنون نان پرسپولیس را در آسیا می خورد. او در تیم ملی عمان وهمچنین فوتبال باشگاهی عربستان موفق نبود. در عربستان هم ناکام ماند. ولی نان پرسپولیس را در آسیا می خورد. پرسپولیس باشگاهی بزرگ در آسیاست و اکنون هم اوسمار که این تیم را در لیگ برتر قهرمان کرده پیشنهادهایی از دیگر تیم های خارجی به او شده است. پس خودمان را دستکم نگیریم.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها