۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
بازدید:۷۲۶
برخلاف احمد گوهری انگار مهدی عبدی توانسته کاری کند تا باشگاه فصل قبلش دنبال قطعی کردن قرارداد او باشد.
کد خبر : ۹۲۱۶۹

سر نخواستن این ستاره پرسپولیس دعواست!

احمد گوهری و مهدی عبدی دو بازیکن قرضی پرسپولیس در فصل گذشته بودند که برای تیم‌های آلومینیوم اراک و تراکتور بازی کردند.


در شرایطی که با پایان یافتن فصل این دو نفر بازیکن پرسپولیس به حساب می‌آیند، اما شرایط متفاوتی دارند.

احمد گوهری که دروازه‌بان فیکس ایرالکو بوده و فصل موفقی پشت سر گذاشته احتمالا در اراک می‌ماند، اما مهدی عبدی باید به پرسپولیس برگردد و این باشگاه برایش تعیین تکلیف کنند.

یک سال قبل احمد گوهری به خاطر نیمکت نشینی‌های طولانی در لیگ بیست و دوم راهی اراک شد و در این تیم خوش درخشید. او درخشش او مقابل پرسپولیس در جام حذفی بود که باعث شد تیمش در ضربات پنالتی صعود کند و حالا در نیمه نهایی این رقابت‌ها حضور دارد و شاید مثل سال قبل و این بار با پیراهنی غیر از پرسپولیس حتی جام حذفی را در دستان خود بگیرد.

گوهری دوست دارد در اراک بماند و باشگاه آلومینیوم هم راضی به دائمی کردن قرارداد اوست، اما تصمیم‌گیری در این باره به بعد از جام حذفی موکول شده است.

در نقطه مقابل، باشگاه تراکتور ظاهرا هیچ علاقه‌ای به دائمی کردن قرارداد مهدی عبدی ندارد و هیچ درخواستی برای جذب او به باشگاه پرسپولیس نداده است.

با این حساب مهدی عبدی باید از شروع تمرینات پیش فصل در تمرین پرسپولیس حاضر شود و سپس این باشگاه و سرمربی جدیدش درباره او تصمیم بگیرند.

با این حال اگر شرایط و محدودیت لیست بزرگسال پرسپولیس اجازه ندهد شاید این بازیکن دوباره به باشگاه دیگری قرض داده شود و شاید هم به یکی از مشتریان لیگ برتری‌اش فروخته شود.

875/ل

 
 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها