۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
بازدید:۵۲۰
رضا جاودانی بسیار محافظه‌کار است.
کد خبر : ۹۲۱۶۷

چرا جاودانی دست به افشاگری زد؛بازی تاج با تخت؟

او حقوق خوانده، وکیل است و می داند چه چیز را کی و کجا بگوید و کجا سکوت کند.از سوی دیگر او کارمند رکن قضایی فدراسیون بشمار می رود که طبیعتا محدودیت های فراوانی برایش ایجاد می‌شود.


‏اما برای نخستین بار در زندگی کاری و حرفه ای اش راضی شد که در یک برنامه پر مخاطب بنشیند و جزئیات شگفت انگیزی را از پرونده فساد تازه مکشوف در فوتبال بگوید.

‏البته این موارد فعلااتهام است که شاید خیلی هایشان به جرم ختم نشده و یا اصلا اثبات نشود.

‏ اما دو نکته خیلی مهم ؛

‏ ۱- هفته گذشته یکی از خبرنگاران ورزشی در آنسوی آب در یکسری استوری به همه این موارد با اسم و جزییات اشاره کرد،خیلی ها آن روز تصور کردند نوشته های او از سر کینه و «من در آوردی» است. اما جاودانی بدون اسم آوردن، نعل به نعل همان‌ها را گفت، به نظر می رسد یک منبع واحد، به هر دو نفر این جزئیات را رسانده است.شاید خبرنگار خارج نشین نگران صحت و سقم اطلاعات افشا شده نباشد چون هیچ تبعاتی برایش ندارد،اما برای جاودانی که عضو کمیته انضباطی فدراسیون است، این جزییات و بیانش، در صورت جعلی بودن، عواقب بسیار جدی در بر خواهد داشت. پس او خیالش از صحت این موارد که فعلا در حد اتهام است، جمع شده که با سبک و سنگین کردنش به زبان آورده.

 

‏۲- آیا فدراسیون فوتبال به این دلیل، رضا جاودانی را برکنار می کند؟شخصا پاسخ را نمی دانم اما احساس می‌کنم، جاودانی با چراغ سبز مهدی تاج به این برنامه رفت و ‌ این جزئیات دهشتناک را به زبان آورد.

‏ چرا؟چون رییس فدراسیون چندسالی است که با مسئولان شبکه ۳ و برنامه فوتبال برتر، به شدت زاویه پیدا کرده است. همه می دانند که تاج به این برنامه نمی رود و چقدر رابطه آنها شکرآب است. حالا یک موقعیت طلایی نصیب رییس فدراسیون شده که از تهدید حادث شده برای خود یک فرصت بکر بسازد.

‏ اگرچه فعلا پای دست کم دو فرد رتبه بالای فدراسیون در پرونده «گیر » است و این افراد احتمالا تا آخر عمر از صحنه فوتبال محو می شوند ، اما تاج این فرصت را دارد حالا که پرونده باز است، به همه ابعاد آن بپردازد.پس چه کسی بهتر از عضو کمیته انضباطی که برود و در برنامه ۳۶۰ و جزئیات پرونده را بدون نام بردن از کسی، به زبان بیاورد.

 

257 251

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها