۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
بازدید:۷۱۲۳۱
به نظر می رسد اوستون اورونوف در پرسپولیس ماندنی است.
کد خبر : ۹۲۱۶۶

اوستون اورونوف: می‌خواهم فصل آینده هم با پرسپولیس ادامه دهم

در هفته‌های پایانی مسابقات لیگ برتر و با درخشش اوستون اورانوف هافبک تهاجمی ملی پوش تیم پرسپولیس پیشنهادات زیادی از تیم‌های قطری و اماراتی برای باشگاه پرسپولیس و مدیر برنامه‌های این بازیکن به تهران رسید.


، اخبار رسیده طی روزهای گذشته حاکی از این بود که اورونوف قید جدایی از پرسپولیس را زده و با توجه به قرارداد یک سال و نیمه اش تا پایان فصل پیش روی لیگ برتر می‌خواهد در این تیم بماند.

افراد نزدیک به باشگاه پرسپولیس از تمایل وی برای ادامه همکاری با پرسپولیس خبر دادند و این موضوع را برخلاف تصمیم اوسمار ویرا سرمربی برزیلی این تیم دانستند.

از این بازیکن ملی پوش نیز نقل شده که او گفته:

می‌خواهم فصل آینده هم با پرسپولیس در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشم تا در صورت جابجایی و انتقال فرصت‌های بهتر و متناسب‌تری پیش رویم قرار بگیرد.

در روزهای گذشته نیز بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس بر این باور بودند که اوسمار ویرا نباید به این سرعت از این تیم می‌رفت و می‌توانست با ادامه حضورش در پرسپولیس و کسب نتایج بهتر، تصمیمات مطلوب‌تری در پایان فصل آینده لیگ برتر بگیرد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اشکان اتشگاه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
بهتر که رفت خلایق هرچه لایق بگذار برود چین
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
اوسمار با پرسپولیس به اسمو رسم رسید مثل خیلی ها بزار بروند تا کسای دیگری هم با باشگاه اسمی در کنن خدا نگهدار جای دیکه مثل پرسپولیس نیست همه بازیکنان از جون مایه گزاشتن دمتون گرم عشق اول آخر پرسپولیس
پربیننده‌ها پربحث‌ها