آخرین اخبار
۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
بازدید:۷۷۰۷
صد انلاین | در یازدهمین طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با اراذل واوباش ۷باند اوباش شناسایی و ۴۸ متهم سابقه دار دستگیر شدند.
کد خبر : ۹۲۰۷۶

به گزارش صد انلاین ، پیش از ظهر امروزسردار هداوند فرمانده انتظامی استان البرز در حاشیه نمایشگاهی با عنوان یازدهمین طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با اراذل واوباش که طی ۷۲ساعت در محله های کرج به صورت ضربتی و با کارهای اطلاعاتی انجام شده بود در جمع خبرنگار گفت: در این طرح ۷باند اوباش شناسایی شد که در نتیجه تحقیقات پلیس ۴۸اوباش سطح یک شناسایی ودر یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

 

 

 

 

وی با بیان اینکه در این طرح ۲۴قبضه انواع سلاح گرم شکاری و جنگی کشف شده است گفت:بیش از ۱۳۰۰فسنگ جنگی و شکاری نیز از مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد. 

سردار هداوند همچنین به کشف ۱۵ قبضه سلاح سرد شامل قمه شمشیر و چاقوو گازهای آسو آور دود زا اشاره کرد وافزود:متهمان با دراختیار داشتن این سلاح ها دست به اعمال مجرمانه چون اخاذی  و ایجاد رعب و وحشت دربین شهروندان  در محله هه بیمارستان ها و بوستان ها می‌کردند.

وی  با هشدار به افرادی که بخواهند با  قدرتنمایی و ایجاد رعب وحشت امنیت وآسایش مردم را مختل کنند گفت :پلیس به طور قطع هیمنه آنهارا خواهد شکست درحال حاضر همه ی متهمان بازداشت شده به دستگاه قضایی معرفی شده و دراختیار قانون قرار خواهند گرفت.

هداوند از مردم خواست اگر چنین افرادی را در محله دیدند که باعث وحشت مردم هستند خیلی سریع موضوع را به پلیس  از طریق تماس با ۱۱۰ گزارش کنند ومطمئن باشند پلیس در اسرع وقت با آنها برخورد خواهد کرد.

هیچ کس حق ندارد امنیت مردم را به خطر انداخته وبا عرضه اندام و قدرتنمایی و وایجاد ترس و عربده کشی آسایش مردم برهم بریزد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها