آخرین اخبار
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
علوی در صحن شورای شهر تهران: وعده رئیس جمهور شهید در بحث برقی سازی ناوگان حمل و نقل عملی شد
بازدید:۱۹۶
صد آنلاین | سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران امروز در صحن علنی این شورا گفت : شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سخنانی که به مناسبت شروع سال جدید و عید نوروز در داشتند وعده دادند که به زودی در تهران شاهد برقی سازی خودرو ها خواهیم بود و ما امروز به برکت زحمات شهید عزیز و پیگیری های و حمایت های ایشان، اولین گام برقی سازی ناوگان حمل و نقل را به صورت عملی انجام دادیم. 
کد خبر : ۹۱۶۰۲

به گزارش صد آنلاین ، سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران امروز در صحن علنی این شورا گفت : شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سخنانی که به مناسبت شروع سال جدید و عید نوروز در داشتند وعده دادند که به زودی در تهران شاهد برقی سازی خودرو ها خواهیم بود و ما امروز به برکت زحمات شهید عزیز و پیگیری های و حمایت های ایشان، اولین گام برقی سازی ناوگان حمل و نقل را به صورت عملی انجام دادیم و این اتفاق بزرگی هست چرا که در راستای دغدغه اصلی مردم تهران که آلودگی هوا است انجام شده و طبق مطالعات صورت گرفته برای حل این معضل، اصلی ترین راهکار بحث برقی سازی ناوگان است. 

 

 

وی افزود : روز گذشته هزار دستگاه تاکسی برقی تحویل شد که ۲۰۰ عدد در اختیار راننده های شریف و زحمتکش قرار گرفت و باید دوستان مدیریت کنند تا مردم در سطح شهر شیرینی این اتفاق بزرگ را ببینند و بچشند. 

 

بیشتر بدانید : تشکیل دبیرخانه دائمی آموزش شهروندی

 

 
 

علوی تاکید کرد :  با این اتفاق بزرگ هم ناوگان حمل و نقل نوسازی می شود و هم بهسازی چرا که برقی سازی به کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا کمک می کند و مسیله دوم هم اینکه خودرو با کیفیت برای حمل و نقل مردم بکار گرفته می‌شود. 

 

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت : چرا نباید مردم ما در سطح شهر خودرو با کیفیت در اختیار داشته باشند؛ چرا عادت داریم همیشه با یک خودرو خاص ناوگان را مجهز کنیم؟ 

 

 سید احمد علوی گفت : امیدواریم موضوع برقی‌سازی در حوزه اتوبوس ها و موتورها ادامه داشته باشد و  با عنایت پرودگار و اعتماد ولی نعمتان ما که مردم هستتد، فضایی در اختیار ما قرار دارد که با اقداماتی که صورت می دهیم خداوند عز وجل و آیندگان ما را قضاوت خواهند کرد بنابراین ما فرصت داریم تا بحث برقی سازی در شهر تهران را برای رفاه حال شهروندان مومن و معتقد به خدا بهتر پیش ببریم.

مهدی حسینی مغویان
نویسنده:
مهدی حسینی مغویان
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها