۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
بازدید:۲۱۸
صد آنلاین | مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از رخ دادن سه حریق در مراتع و جنگل‌های استان طی روز گذشته (دوشنبه) خبر داد.
کد خبر : ۹۱۵۲۱

به گزارش صد آنلاین ، محمدباقر محمدی  اظهار کرد: طی روز گذشته دوشنبه (۲۱ خردادماه) سه مرتبه حریق مراتع در استان رخ داد که یک مرتبه در ارتفاعات شهرستان ثلاث باباجانی و سایر موارد مربوط به ارتفاعات گیلانغرب بود.

 

 

 

 

وی افزود: در ابتدا ساعت ۱۳:۳ دوشنبه (بیست ویکم خرداد ماه)، طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ هلال احمر استان کرمانشاه مبنی بر آتش سوزی مراتع در ارتفاعات روستای آبدلان میرکی از توابع شهرستان ثلاث باباجانی بلافاصله تیم شعبه این شهرستان به جهت پشتیبانی به منطقه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: ساعت ۱۲:۱۷ نیز طی تماس تلفنی مبنی بر آتش سوزی جنگل و مراتع در دهستان حیدریه روستای قیطول بهرام وندی‌ از توابع شهرستان گیلانغرب بلافاصله تیم شعبه این شهرستان به جهت پشتیبانی به منطقه اعزام شد.

وی در پایان اضافه کرد: همچنین ساعت ۱۸:۴۵ نیز تماس تلفنی انجام و گزارشی مبنی بر آتش سوزی جنگل و مراتع در دهستان ویژنان‌ روستای قشقه‌وچم سورک اولیا از توابع شهرستان گیلانغرب بلافاصله تیم شعبه این شهرستان برای پشتیبانی به منطقه اعزام شد.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها