۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۲
بازدید:۱۹۸۷۷
صد آنلاین | زن و مردی که مدتی پیش از ایران به آلمان مهاجرت کرده بودند، در آن کشور غرق شدند و جان باختند.
کد خبر : ۹۱۴۷۰

 

به گزارش صد آنلاین ، اقدامات قضایی و هماهنگی‌های بین‌المللی برای باز گردان جسد زن جوان در حالی ادامه دارد که جسد مرد غرق شده هنوز پیدا نشده و سه کودک این زوج نیز در آلمان هستند.

 

در روزهای گذشته زنی به دادسرای جنایی تهران مراجعه کردند و از مرگ دختر و داماد خود در آلمان خبر دادند.

پس از مراحل اولیه تشکیل، پرونده برای رسیدگی قضایی به شعبه ۱۱ بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد. خانواده زن جان باخته به بازپرس موسی رضازاده گفتند: دختر ما و شوهر سه بچه خردسال داشتند. آنها مدتی قبل به کشور آلمان مهاجرت کردند. اما اخیرا اتفاق ناگواری برایشان رخ داده است. ما فهمیدیم آنها ۷ خرداد ماه جاری در آلمان برای تفریح به کنار رود راین رفته بودند. دختر ما که خیلی شنا بلد نبود در حال شنا بود که انگار گرفتار حادثه شد. بعد هم دامادمان که شنا بلد بود برای نجات زنش به آب پرید، اما او هم گرفتار حادثه شد. فریاد و گریه‌های بچه‌هایشان باعث شده بود مردم جمع شوند. انگار امدادگران خودشان را به آنجا رسانده و دختر ما را از آب گرفته بودند اما او در بیمارستان فوت شده است. این در حالی است که جستجوها برای یافتن شوهرش هنوز نتیجه نداده و جسد دامادمان هنوز پیدا نشده است.

این خانواده در پایان گفتند: ما می‌خواهیم جسد دخترمان به ایران برگردانده شود و همچنین سه فرزندش نیز به ایران بیایند.

در حال حاضر بازپرس موسی‌ رضازاده با شنیدن گفته‌های این خانواده داغدار دستور هماهنگی بین‌المللی برای بازگرداندن جسد مادر و همچنین سه فرزند زنده او را صادر کرده و از مقامات قضایی آلمان نیز خواسته شد در خصوص کشف جسد پدر این خانواده گزارشی از تحقیقات با هماهنگی بین المللی به ایران ارسال شود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها