۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
بازدید:۱۲۴۷
تیم ملی بعد از مدت‌ها در یک مسابقه از بازیکنان پرسپولیس استفاده نکرد.
کد خبر : ۹۱۳۸۸

دوران غیبت پرسپولیسی‌ها در تیم‌ملی به پایان رسید!

 تیم ملی بعد از نزدیک به 15 سال که در بازی با ونزوئلا هیچ بازیکنی از پرسپولیس در لیست تیم ملی حضور نداشتند و این اتفاق در بازی با هنگ کنگ هم تکرار شد.


در این مسابقه علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مهدی ترابی سه بازیکنی از پرسپولیس بودند که به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند، علیرضا بیرانوند از ترکیب اصلی دور ماند، مهدی ترابی به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست داد و کنعانی‌زادگان به دلیل محرومیت غایب این مسابقه بود.

تیم ملی در دیدار با هنگ‌کنگ بدون حتی یک بازیکن پرسپولیس به میدان رفت آن هم در شرایطی که آنها چند روز قبل قهرمان لیگ برتر شده بودند، البته عدم استفاده از بازیکنان پرسپولیس به دلیل مصدومیت و محرومیت بود و امیر قلعه‌نویی در خط دروازه سعی کرد بازیکن دیگری را مورد امتحان قرار دهد و عدم حضور سرخپوشان اتفاق عجیبی نبود.

اما به نظر می‌رسد تیم ملی در دیدار با ازبکستان حداقل 2 بازیکن پرسپولیس را در ترکیب اصلی داشته باشد و این حضور ممکن است به استفاده از هر 3 بازیکن برسد، علیرضا بیرانوند و کنعانی در خط دفاعی و استفاده از مهدی ترابی به جای مهدی قایدی در پست وینگر چپ دور از انتظار نخواهد بود.
 
تیم ملی سه‌شنبه هفته جاری به مصاف ازبکستان خواهد رفت و اورونوف ستاره تیم پرسپولیس هم به احتمال زیاد چهارمین پرسپولیسی حاضر در این مسابقه باشد.
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها