آخرین اخبار
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
بازدید:۹۹
سرنوشت دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر در دوره بیست و چهارم با نتیجه دو دیدار فجر و پارس جنوبی در جم و چادرملو و دریای بابل در یزد تعیین می‌شود.
کد خبر : ۹۱۳۸۶

سرنوشت فجر و رجب‌زاده در دست استقلالی‌ها

 فجرشهید سپاسی شیراز و چادرملو هر دو با امتیاز قابل توجه 70 به هفته پایانی لیگ دسته اول رسیده‌اند. این تعداد امتیاز در بسیاری از دوره‌های قبل می‌توانست حتی حکم به قهرمانی این دو تیم بدهد، اما به دلیل رقابت فشرده‌ای که میان سه تیم خیبر، چادرملو و فجر در این فصل بوده‌ایم، شاگردان مهدی محمدرضا مهاجری، مهدی رجب زاده و سعید اخباری موفق به کسب امتیازات زیادی هم شده اند.


حالا پس از صعود خیبر که هفته گذشته با 73 امتیاز صعودش را قطعی کرد، فجر و چادرملو به دنبال کسب دومین سهمیه صعود هستند. تا ساعاتی دیگر فجر در ورزشگاه تختی جم به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود که هدایت آن بر عهده امید روانخواه است و از سوی دیگر تیم چادرملو در ورزشگاه شهید نصیری یزد از شاگردان داود سیدعباسی دیگر مربی استقلال حاضر در لیگ دسته اول میزبانی خواهد کرد.

فجر برای صعود به لیگ برتر باید حداقل یک مساوی در جم کسب کند و در انتظار شکست چادرملو مقابل دریای بابل بماند که برای فرار از سقوط می‌جنگد. از طرفی اگر چادرملو موفق به کسب مساوی شود، فجر برای صعود حتما باید تیم روانخواه را در جم شکست دهد. درنهایت پیروزی چادرملو صعود این تیم را قطعی خواهد کرد و ممکن است با توجه به نتیجه داماش مقابل سایپا منجر به سقوط دریای بابل هم بشود.

پس داود سیدعباسی و امید روانخواه نقش مهمی در رقم خوردن معادلات صعود و سقوط در هفته پایانی لیگ برتر ایفا می‌کنند.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها