آخرین اخبار
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
بازدید:۵۹
صد انلاین | رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف احتکار بیش از ۱۰۰ تن برنج خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالا‌ها کشف شده را بیش از ۱۵ میلیارد تومان برآورد نموده‌اند.
کد خبر : ۹۱۳۲۸

 

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار احتکار کالا در جنوب تهران شدند. در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای اساسی در انباری در خیابان شورآباد احتکار گردیده که مدت زمان طولانی است به این مکان منتقل و در بازار توزیع نگردیده.

 

 

 

 

 

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص گردید محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالا‌ها در سامانه‌های وزارت بهداشت ثبت نگردیده و مشاهده می‌نمایند مقادیر انبوهی کالا از نوع برنج وارداتی محسن، طبیعت، تاکسی، اتاگل، خاطره و ... محصول کشور پاکستان و هندوستان، در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص گردید موجودی سامانه جامع انبار‌ها کمتر از موجودی کف انبار بوده و ورودی و خروجی کالا مغایرت داشته و کالا مدت زمان زیادی است که وارد و دراین محل دپو می‌باشد.

این مقام انتظامی افزود: کالا‌ها شامل: بیش از ۱۰۰ تن برنج خارجی محصول کشور هندوستان و پاکستان بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: احتکار و قاچاق کالا و ارز باعث اختلال در برنامه ریزی‌های اقتصادی و افزایش تورم در جامعه میگردد. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند. 



 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر