آخرین اخبار
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
وام 90 میلیونی بدون ضامن برای بازنشستگان + نحوه دریافت
بازدید:۳۹۵
وام بازنشستگان کشوری با عنوان وام پنج ساله روی زبان‌ها افتاده و در حقیقت ترکیبی است از وام ازدواج، وام ضروری و حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی که تاکنون به بازنشستگان و فرزندان آنها تعلق می‌گرفت.
کد خبر : ۹۱۲۰۰

وام قرض الحسنه نیازمند افتتاح حساب و سپرده‌گذاری رقمی مشخص است و طبق قرارداد، پول برای مدتی معین در صندوق قرض‌ الحسنه می‌ماند. در پایان مدت سپرده‌گذاری، رقم وام به نسبت میزان موجودی و طول دوره سپرده‌گذاری مشخص خواهد شد.
شرایط وام قرض‌ الحسنه، در هر بانک متفاوت است. به‌عنوان‌مثال در طرح نگین امید بانک سپه حداقل زمان سپرده‌گذاری یک ماه خواهد بود و در بعضی بانک‌ها سپرده‌گذار نمی‌تواند قبل سه ماه درخواست دریافت وام کند.
وام قرض‌ الحسنه بدون سود است و بازپرداخت آن با کارمزد چهار درصد محاسبه می‌شود. دریافت‌کننده وام قرض‌الحسنه بین یک تا پنج سال برای برگرداندن تسهیلات به بانک زمان دارد.

وام بازنشستگان کشوری با عنوان وام پنج ساله روی زبان‌ها افتاده و در حقیقت ترکیبی است از وام ازدواج، وام ضروری و حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی که تاکنون به بازنشستگان و فرزندان آنها تعلق می‌گرفت.وام بازنشستگان کشوری قرض‌الحسنه است و بازپرداخت آن با کارمزد چهار درصد و طی اقساط ۳۶ به ۶۰ ماهه انجام می‌شود.

وام قرض‌الحسنه۹۰ میلیونی بازنشستگان با کارمزد چهار درصد
وام بازنشستگان کشوری با عنوان وام پنج ساله روی زبان‌ها افتاده و در حقیقت ترکیبی است از وام ازدواج، وام ضروری و حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی که تاکنون به بازنشستگان و فرزندان آنها تعلق می‌گرفت.

وام قرض‌الحسنه بازنشستگان کشوری با کارمزد چهار درصد و طی اقساط ۳۶ به ۶۰ ماهه انجام می‌شود

وام بازنشستگان کشوری با عنوان وام پنج ساله روی زبان‌ها افتاده و در حقیقت ترکیبی است از وام ازدواج، وام ضروری و حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی که تاکنون به بازنشستگان و فرزندان آنها تعلق می‌گرفت.وام بازنشستگان کشوری قرض‌الحسنه است و بازپرداخت آن با کارمزد چهار درصد و طی اقساط ۳۶ به ۶۰ ماهه انجام می‌شود. اگر فرض بگیریم قرار است تسهیلات ۹۰ میلیونی به‌عنوان وام بازنشستگان کشوری اختصاص یابد، هر بازنشسته باید هر ماه بیش از یک میلیون و ۶۸۰ هزار تومان بابت وام پنج ساله قسط بدهد

صندوق بازنشستگی کشوری شامل یک میلیون و ۷۰۰ هزار بازنشسته می‌شود. دولت امسال بیش از ۴۵۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از این صندوق‌های بازنشستگی کنار گذاشته که سهم صندوق بازنشستگی کشوری حدود ۲۵۶ همت است. صندوق بازنشستگی کشوری برای حمایت از بازنشستگان تحت پوشش خود تسهیلاتی را در نظر گرفته که حالا از جدیدترین آن‌ها رونمایی کرده است؛ وام پنج ساله.

وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری چه زمانی واریز میشود
تسهیلات ۳۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری برای ۴۴ هزار نفر از حدود ۶۲ هزار متقاضی واجد شرایط که در تیر ماه سال ۱۴۰۲ ثبت نام کرده بودند، عصر یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ به حسابشان واریز میشود
تسهیلات ۳۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری برای ۴۴ هزار نفر از حدود ۶۲ هزار متقاضی واجد شرایط که در تیر ماه سال ۱۴۰۲ ثبت نام کرده بودند، عصر یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ به حسابشان واریز میشود به گفته وی، با توجه به ثبت نام متقاضیان وام ازدواج فرزندان توسط بازنشستگان و پس از بررسی مدارک ارسالی و تایید آن به تعداد ۴۴ هزار از متقاضیان در این مرحله تسهیلات به مبلغ ۳۵میلیون تومان، با کارمزد سالانه ۴درصد پرداخت گردید.

وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری چه زمانی واریز میشود
امیرآبادی زاده تاکید کرد: اجرای خدمات رفاهی و پرداخت تسهیلات مالی جزو سیاست های صندوق بازنشستگی کشوری با عنوان «خدمت ادامه دارد» است که براساس آن تلاش می کنیم به صورت مستمر خدمات مورد نیاز بازنشستگان را در قالب های مختلف اجرایی و تقدیم این عزیزان کنیم.

وی یادآور شد: واریز این تسهیلات برای الباقی متقاضیان، پس از بررسی و احراز شرایط آنها در تیرماه ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

مراحل دریافت وام ازدواج چیست؟
در مرحله اول متقاضی باید به سامانه www.ve.cbi.ir مراجعه کند. سپس اطلاعات خواسته شده را در این سامانه وارد کند. اطلاعات واردشده با سامانه ثبت‌احوال مطابقت داده می‌شود و پس از تأیید، فرد متقاضی به سرپرستی بانک منتخب در استان معرفی می‌شود. سرپرستی بانک مربوطه نیز فرد را به شعبه معرفی کرده و پیامکی برای متقاضی ارسال می‌شود. متقاضی پس از دریافت پیامک می‌تواند به شعبه تعیین شده مراجعه کرده و پس از پذیرش در شعبه مدارک خود را تکمیل و تحویل دهد. پس از تکمیل مدارک و معرفی ضامنین معتبر، بانک موظف است وام درخواستی فرد را طی ۱۰ روز به حساب ایشان واریز کند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها