۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
بازدید:۲۲۶۵۴
صد آنلاین | 4 متهم خطرناک که با سلاح اقدام به سرقت مسلحانه می کردند دستگیر شدند.
کد خبر : ۹۱۱۰۹
 

 

به گزارش صد  آنلاین، فرمانده انتظامی البرز با انتشار تصویر اعضای باند چهارنفره سرقت مسلحانه در شهرستان ساوجبلاغ از مالباختگان خواست برای شناسایی به پلیس آگاهی این استان مراجعه کنند.

 

 

 

 

   سردار حمید هداوند روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس در یکی از مناطق شهرستان ساوجبلاغ، با توجه به حساسیت موضوع تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

 

این 4 متهم خطرناک و مسلح را شناسایی کنید + عکس

 

 

 

 

وی اضافه کرد: ماموران با حضور در منطقه وقوع سرقت و بررسی‌های میدانی و همچنین بهره‌گیری از اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی پنج نفر از اعضای این باند شده و با شناسایی مخفیگاه متهمان تمام آنها را دستگیر کردند.

رییس پلیس البرز افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح کلاشینکف، ۱۰۰ عدد فشنگ، ۹ دستگاه خودرو و تعدادی پلاک خودروهای سرقتی و لوازم ممنوعه کشف شد.

هداوند بیان کرد: متهمان با شناسایی خودروهای شوتی آنها را درمحیط های خلوت دوره کرده و اقدام به سرقت خودرو و بار داخل آنها می کردند.

وی یادآورشد : سارقان مسلح تاکنون به ۱۸ فقره سرقت اعتراف کرده که سه مورد آن سرقت مسلحانه بوده و تاکنون پنج مالباخته شناسایی شده است.

فرمانده انتظامی البرز گفت: تصاویر سارقان با حکم قضایی بدون پوشش برای شناسایی مالباختگان منتشر شده است

 
 
 
منبع: رکنا
 
 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها