۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
اولین عکس از مرزبان هرمزگانی که جلوی چشمان خانواده اش به شهادت رسید
بازدید:۲۴۳۳۶
صد آنلاین | فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شهادت مرزبان شجاع هرمزگانی «احسان فرخیانی» از دریابانان غیور پایگاه دریابانی بندرلنگه، در درگیری با اراذل و اوباش مسلح در یاسوج خبر داد.
کد خبر : ۹۱۰۴۳

به گزارش صد آنلاین ، سردار بهادر اسماعیلی با اشاره به اینکه شهید فرخیانی در ایام مرخصی به سر می‌برد، اظهار داشت: پس از حضور پلیس در محلی در شهرستان یاسوج در راستای جلوگیری از مزاحمت اراذل و اوباش، میان ماموران و آنان درگیری ایجاد می‌شود که در این حین مرزبان هرمزگانی، احسان فرخیانی که به همراه خانواده در آن منطقه بوده با مشاهده درگیری احساس مسئولیت کرده و با جدا شدن از همسر و فرزند خود به کمک ماموران پلیس و مقابله با ارازل و اوباش می‌پردازد.

 

 

اولین عکس از مرزبان هرمزگانی که جلوی چشمان خانواده اش به شهادت رسید

 



وی افزود: متأسفانه استواریکم "احسان فرخیانی" در این درگیری جلوی چشم همسر و فرزند خود مورد اصابت گلوله یکی از اراذل و اوباش قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل می‌آید.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با تبریک و تسلیت شهادت استواریکم احسان فرخیانی و تجلیل از شهامت و رشادت وی برای امنیت بخشی در جامعه، گفت: همکاران ما در برقراری نظم و امنیت مصمم بوده و در این راستا حاضرند مانند این همکار وظیفه شناس حتی در خارج از زمان کاری و مسئولیت و حتی در ایام مرخصی جان خود را فدای، ولی نعمتان جامعه کنند.

شهید "احسان فرخیانی" متولد ۱۳۷۶ بود و از وی یک فرزند سه ماهه به یادگار مانده است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها