۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵
بازدید:۲۴۳۱۷
صد آنلاین | با پیدا شدن شواهد تازه از سوی پلیس نیویورک، قاتل سریالی ساحل لانگ‌آیلند که متهم به قتل 4زن است، به قتل 2زن دیگر نیز متهم شد.
کد خبر : ۹۱۰۱۱

 

به گزارش صد انلاین ،  به نقل از گاردین، در سال 2010خبر پیدا شدن چند جسد که در گودال‌هایی در ساحل زیبای لانگ‌آیلند نیویورک معروف به گیلگو بیچ دفن شده بودند، مردم منطقه را به وحشت انداخت. در ابتدا اجساد 4زن که با ضربات چاقو به قتل رسیده و برخی از آنها مثله شده بودند، در چند گودال در این ساحل از سوی پلیس پیدا شد.

 

 

 

05 05 1 1

 

 

 

گودال‌ها در فاصله‌‌ حدود 150متر از همدیگر حفر شده بودند اما این پایان ماجرا نبود؛ چرا که 2ماه بعد و در ادامه تحقیقات، بقایای 6جسد دیگر در نقطه‌ای دیگر از ساحل که در گودال دفن شده بودند، پیدا شد. 4قربانی نخست با شگردی مشابه و از سوی یک نفر به قتل رسیده بودند اما شگرد قتل 6قربانی دیگر با آنها تفاوت داشت. از همان زمان تحقیقات گسترده کارآگاهان جنایی نیویورک برای شناسایی قاتل آغاز شد تا اینکه 3سال پیش و در ادامه جست‌وجوها در محل جنایت، کمربندی پیدا شد که حروف wh روی آن حک شده بود و پلیس شک نداشت که متعلق به قاتل است. از سوی دیگر مأموران پلیس به شاهدی رسیدند که می‌گفت یک شورلت را در محل دفن شدن اجساد دیده است. همین سرنخ‌ها پلیس را به مردی به نام رکس هرمن رساند که در یک دفتر معماری در منهتن مشغول به‌کار بود.

 

او دستگیر شد اما ادعا کرد که بی‌گناه است؛ حال آنکه تحقیقات پلیس نشان می‌داد که این مرد با استفاده از کامپیوتر همسرش و سیم‌ کارت‌‌هایی که برای ردگم‌کنی به نام او خریده بود، با زنان روسپی ارتباط برقرار کرده و پس از کشاندن آنها به محل قرار، به طعمه‌هایش تجاوز کرده و آنها را به قتل می‌رساند و اجسادشان را در گودال‌های کم عمقی که حفر کرده بود، دفن می‌کرد. قاتل سریالی هرگز به جنایاتی که مرتکب شده بود اعتراف نکرد؛ اما شواهد غیرقابل انکاری به‌دست آمد که نشان می‌داد او دست‌کم 4زن را به قتل رسانده است. به این ترتیب، وی در دادگاه به 4فقره قتل درجه یک متهم شد؛ اما درحالی‌که محاکمه وی ادامه دارد، پلیس به شواهد تازه‌ای رسیده که نشان می‌دهد مرد جنایتکار در 2قتل دیگر هم دست داشته ‌است. این دو قربانی نیز زنانی بودند که اجساد آنها در سال‌های گذشته در ساحل لانگ آیلند کشف شده بود و حالا قاتل سریالی گیلگو بیچ به 6فقره قتل عمدی متهم شده؛ اما همچنان مدعی است که بی‌گناه است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها