۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸
بازدید:۲۷۷۳۶
صد آنلاین | 5سال بود که به خاطر ازدواج ناعاقلانه پسرم، او را طرد کردم و دیگر هیچ اطلاعی از زندگی اش نداشتم تا این که مطلع شدم پسرم در زیر زمین اجاره ای محل سکونتش دچار سوختگی شدید شده است و من در حالی با یک پیکر سوخته روبه رو شدم که ...
کد خبر : ۹۰۷۹۸

به گزارش صد آنلاین ، زن ۵۳ ساله که با چهره‌ای وحشت زده و مضطرب خود را به مرکز انتظامی رسانده بود تا از همسر صیغه‌ای پسرش شکایت کند، درحالی که مرجوعه قضایی را روی میز می‌گذاشت درباره این ماجرای تلخ به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد گفت: حدود ۵ سال قبل درحالی که هنوز ۲۰ بهار بیشتر از عمر پسرم سپری نشده بود، عاشق زنی شد که ۱۲ سال از خودش بزرگ‌تر بود.

 

 

 

 

 



او اسم این علاقه هوس آلود را «عشق» گذاشته و به هیچ توصیه و نصیحتی گوش نمی‌داد. «ساسان» چنان غرق این رابطه غیراخلاقی بود که با جسارت مقابل من و پدرش ایستاد و تصمیم گرفت، «ترلان» را به عقد خودش درآورد.

این در حالی بود که آن زن ۳۲ ساله حتی نشانی محل سکونتش را هم در اختیار ما نمی‌گذاشت تا حداقل تحقیقات اندکی درباره وضعیت اجتماعی و اخلاقی او انجام بدهیم.

«ترلان» با چرب زبانی و رفتار‌های هوس آلودش عقل پسرم را دزدیده بود به گونه‌ای که با وجود مخالفت‌های ما، او را به عقد موقت درآورد و به دنبال سرنوشت غم انگیز خودش رفت.

ماهم دیگر هیچ ارتباط و معاشرتی با «ساسان» نداشتیم و به قول معروف او را طرد کردیم، ولی بازهم جگر گوشه ام بود و من نمی‌توانستم پسرم را از ذهنم بیرون کنم تا این که مدتی قبل فهمیدم او با همان زن صیغه‌ای اش در یک زیر زمین ۱۲ متری اجاره‌ای زندگی می‌کند. چندبار تصمیم گرفتم بعد از ۵ سال به سراغش بروم و او را از فاصله دور نگاه کنم، اما هنوز در این باره تردید داشتم که از ماجرای سوختن پسرم مطلع شدم و هراسان و سراسیمه خودم را به بیمارستان رساندم. از آن چه می‌دیدم وحشت زده و نگران بودم.

پسر رعنای من به یک تکه زغال سوخته بزرگ تبدیل شده بود و با کمک دستگاه تنفسی با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد.

خلاصه بعد از پرس و جو‌های زیاد تازه فهمیدم که پسرم در همان زیر زمین اجاره‌ای دچار سوختگی شده و همسر صیغه‌ای اش او را دربیمارستان رها کرده و خودش نیز با برداشتن مدارک به جای دیگری رفته است وحالا هم پاسخ تلفن هایش را نمی‌دهد.

به همین دلیل آمده ام از او شکایت کنم، ولی‌ای کاش ...

گزارش حاکی است با توجه به اهمیت و حساسیت این ماجرای دردناک، بررسی‌های پلیسی با دستور سرهنگ محمدبزی (رئیس کلانتری قاسم آباد مشهد) با هماهنگی مقام قضایی برای واکاوی ادعا‌های زن میان سال ادامه دارد.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها