آخرین اخبار
۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴
بازدید:۶۰۹
«منتظمی» گفت: اغتشاشات سال ۱۴۰۱ نتیجه تماس ماهیت باطل تمدن غرب با جامعه ایرانی بود. در این زمینه مطالعاتی را روی تمدن غرب صورت دادیم. این تمدن باعث ایجاد بحران و چالش جهانی در زمینه ارزش و اصالت خانواده شده است.
کد خبر : ۹۰۷۳۱

 «غلامرضا منتظمی» دبیر اجرایی کنفرانس بین المللی افق نو در نشست علمی «نقش امام خمینی (ره) در احیای جایگاه واقعی زن در دنیای معاصر» از مجموعه نشست‌ها و هم اندیشی‌های علمی جشنواره فیلم کوثر که در دانشگاه الزهرا برگزار شد، اظهار داشت: ما از نسلی هستیم که دوران نوجوانی و جوانی ما مصادف با پیروزی انقلاب اسلامی بود و تحت تاثیر افرادی، چون فیدل کاسترو، چگوارا و نواب قرار داشتیم. در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال صادر کردن مفاهیم و پیام‌های آن بودیم. در همان زمان من برای مدت دو سال به کشور‌های مختلفی سفر کردم و بر تمدن غربی مطالعاتی دامنه داری را صورت دادم. همچنین تمامی بحران‌های امروزی موجود در جامعه را بیست و پنج سال قبل پیش بینی کرده بودیم. 

 


منتظمی ادامه داد: دو حادثه بزرگ در طول تاریخ، بشر را دچار تلاطم کرده است. اولین حادثه شکل‌گیری تمدن غربی به عنوان بزرگترین تمدن تاریخ است که البته ماهیتی غیردینی دارد و همین مسئله، در حکم یک معضل بزرگ و عظیم است. اغتشاشات سال ۱۴۰۱ نتیجه تماس ماهیت باطل تمدن غرب با جامعه ایرانی بود. در این زمینه مطالعاتی را روی تمدن غرب صورت دادیم. این تمدن باعث ایجاد بحران و چالش جهانی در زمینه ارزش و اصالت خانواده شده است.

 

 

دبیر اجرایی کنفرانس بین المللی افق نو گفت: حادثه دوم این است که قوم یهود پس از هزاران سال، همچنان به دنبال حاکمیت در دنیا بود. امروز شبکه صهیونیستی، حاکم مطلق تمدن غرب است. این اسرائیل است که مالک سرزمین و ریاست جمهوری آمریکا می‌باشد. مسئله غزه نشان داد که این کشور حاکم مطلق در دنیا است. متاسفانه شیطانی‌ترین جریان تاریخ بر تاثیرگذارترین تمدن جهانی احاطه پیدا کرده است.

 

 

منتظمی با بیان اینکه حیطه فعالیت اسرائیل تنها محدود به منطقه خاورمیانه نیست و در هر نقطه از حاکمیت جهانی اثر گذار است، ادامه داد: حادثه یازده سپتامبر یک رویداد برنامه‌ریزی شده بود. در این ماجرا ساختمان‌ها بمب گذاری شده بودند و یهودیانی که در این ساختمان کار می‌کردند، در روز حادثه در محل کار خود حضور نداشتند. اگر افکار عمومی متوجه نقش اسرائیل در حادثه یازده سپتامبر می‌شد، اثری از اسرائیل بر روی نقشه باقی نمی‌ماند. اسرائیل دقیقا یک سال پس از اغتشاشات، به یاری خداوند رسوا شد و افکار عمومی جهانی علیه او قرار گرفته است.
نشست مذکور با پرسش و پاسخ حاضران خاتمه یافت.

 

 

پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر، از سوی «بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش» با همکاری شهرداری تهران، موسسه تصویر شهر، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، سازمان امور سینمایی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تیر سال جاری با دبیری "ناصر باکیده "در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 2ه71

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها